FANDOM

Without Limit, znana również pod tytułem The Lucifer Text – szósta historia z serii komiksowej Tomb Raider: The Series, zawarta w zeszycie piętnastym, wydanym 8 sierpnia 2001 roku. Jest to pierwszy numer komiksu, w którym Andy’ego Parka na stanowisku rysownika zastąpił Francis Manapul.

Wydania Edytuj

W 2001 roku nakładem wydawnictwa Titan Books na rynku brytyjskim ukazał się tom Tomb Raider Volume 3: Lost Horizons, zawierający historie Tomb Raider: Chasing Shangri-La, Grim Reaper i Without Limit. 6 października 2002 roku identyczne pod względem zawartości wydanie, zatytułowane Chasing Shangri-La, pojawiło się w Stanach Zjednoczonych nakładem wydawnictwa Image Comics.

Pod koniec grudnia 2006 roku Without Limit, wraz z pozostałymi czterdziestoma dziewięcioma zeszytami, ukazała się w wydaniu zbiorczym Tomb Raider: Compendium, opublikowanym przez wydawnictwo Image Comics.

30 listopada 2016 roku, wraz z historiami Maska Meduzy, The Merlin Stone, Dead Center, Chasing Snagri-La i Grim Reaper, wydana została przez wydawnictwo Dark Horse Comics w ramach albumu Tomb Raider: Archives Volume 1.

Fabuła Edytuj

Lara ciągle wspomina śmierć Chase'a Carvera. Dowiaduje się o odnalezieniu na jednym z cmentarzy Tekstu Lucyfera. Ów tekst kradnie siostra Chease'a, chcąca przywrócić go do życia. Lara w porę informuje ją, że jeżeli użyje księgi, jej brat zamieni się w zombie.

Galeria okładek Edytuj

Komiksy Tomb Raider
Tomb Raider: The Series
(Top Cow)
Maska Meduzy (#1-4) • The Merlin Stone (#5-6) • Dead Center (#7-10) • Chasing Shangri-La (#11-12) • Grim Reaper (#13-14) • Without Limit (#15) • Pieces of Zero (#16-20) • Year of the Cat (#18) • The Trap: Path of the Tiger (#21-23) • Medusa’s Garden (#24) • Endgame (#25) • Abyss (#26-28) • Strange Flesh (#29-30) • Conquista (#31) • The Angel of Darkness (#32-34) • The Black Legion (#35-37) • Bloodstones (#38-39) • Risen (#40) • Spirit Walker (#41-42) • Tower of Souls (#43-44) • Inner Demons (#45) • Gathering Storm (#46-48) • Vendetta (#49) • Alpha/Omega (#50)
Tomb Raider
(Dark Horse)
PoczątekSeason of the Witch (#1-6) • Secrets and Lies (#7-12) • Queen of Serpents (#13-18) • SporeLara Croft and the Frozen Omen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki