Fandom

Tomb Raider Wiki

Winston Smith

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Winston.jpg

Winston Smith - Lokaj Lary, po raz pierwszy pojawił się w Tomb Raider II. Chociaż był lokajem Croftów, długo przed narodzinami Lary. Winston zazwyczaj stoi przy kominku. W filmie Winston został zamieniony na dużo młodszego Hilary'ego.

Klasyczny Tomb RaiderEdytuj

Winstontr2.jpg

Winston w pierwszych grach z serii Tomb Raider jest dużo starszy od tego z Anniversary.

Można zobaczyć go tylko w levelach treningowych w Croft Manor, gdzie chodzi za Larą z wodą.

W Tomb Raider 3, w Croft Manorze gdy Lara podniesie swoje pistolety Winston pojawi się w kamizelce, i możemy do niego strzelać, Winston będzie bronić się tacą.

W Tomb Raider: Chronicles wspomina dzieje i przygody panny Croft.

TR: Legend - UnderworldEdytuj

Winstonlegend.jpg

Winston powraca w Legendzie, gdzie jest młodszy, opowiada Larze różne zdarzenia które przydarzyły się jej rodzicom.

Rodzina Winstona od pokoleń wiernie służy rodowi Croftów. On sam został kamerdynerem rodzinny zaraz po zakończeniu służby wojskowej - taj, jak jego ojciec. Przed narodzinami Lar przeprowadził się do posiadłości Croftów i od śmierci żony mieszka tam jako jedyny członek stałej służby. Zajmuje się wszystkimi potrzebami Lary i ze względu na jej niezwykły tryb życia i dążenia, znacznie wykracza poza obowiązki typowego kamerdynera. Nigdy jej jednak nie zawiódł. Braku lojelności wobec Lar, jej rodziców i posiadłości nie można mu zarzucić.

Winstontruexploring.jpg

W Tomb Raider Anniversary, Winston, nie ma kwestii dialogowych, Pojawia się tylko w Croft Manor.

W Tomb Raider: Underworld pojawia się w paru cutescenkach.

Głos WinstonaEdytuj

Alan podkłada głos Winstonowi w TR:L, TR:A I TR:U

Więcej w Fandom

Losowa wiki