Fandom

Tomb Raider Wiki

Von Croy's Apartment

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Von Croy's Apartment (pol.Mieszkanie Von Croy'a) level z Tomb Raider The Angel of Darkness

SolucjaEdytuj

Podnieś laskę I przejdź w prawo. Zbierz amunicje i pistolet. Po chwili do pokoju wejdzie snajper, ale po krótkiej wymianie ognia powinien odpuścić. Podejdź do komputera, a ara zdobędzie parę informacji. Udaj się do kuchni i pozabieraj przedmioty ze stołu, teraz pójdź za schody i otwórz drzwi, Lara stanie się silniejsza. Weź magazynki i wbiegnij na górę do łazienki, weź apteczkę. Przejdź do sypialni, podejdź do biurka, a usłyszysz kilka nowych informacji. Zbierz magazynek, zejdź na dół i wyjdź z apartamentu. Przejdź przez czerwone drzwi i zbierz dobra. Wróć i przejdź przez otwarte drzwi po prawej. Zbierz magazynki, a przez ścianę wpadnie snajper. Po wymianie ognia, przejdź przez dziurę i pozbieraj to co zostawił. Wyjdź na korytarz i pokonaj lasery, najlepiej skokiem w tył. Za rogiem zobaczysz eksplozje. przejdź w prawo i przeskocz na pozostały w całości fragment schodów, a z niego już na sam dół. Złap magazynki i apteczkę. Wejdź po schodach z powrotem na górę. Kiedy przejdziesz kilka kroków prze korytarz, lasery uaktywnią się i nie będzie już drogi odwrotu. musisz pokonać ten korytarz, uważając na lasery i snajpera. Najpierw schowaj się do pierwszej wnęki i weź magazynki, potem do drugiej, przeczekaj lasery, podejdź i rozwal gościa.

SojusznicyEdytuj

  • brak

WrogowieEdytuj

  • The Cleaner

Więcej w Fandom

Losowa wiki