Fandom

Tomb Raider Wiki

Tomb Raider: Unfinished Business

434strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tomb Raider: Unfinished Business (tytuł roboczy: Tomb Raider 1½, w USA wydany jako Tomb Raider Gold) – wydana w 1998 roku reedycja gry Tomb Raider. Chociaż często uznawana jest za dodatek, w rzeczywistości stanowi podstawową wersję gry, uzupełnioną o dodatkowe poziomy, nie posiada jednak nowych przerywników filmowych czy postaci.

Na Unfinished Business składają się dwa nowe rozdziały, oferujące łącznie cztery dodatkowe poziomy. Stworzone zostały przez oddział Eidos w San Francisco, składający się z Phila Campbella, Rebeccę Shearin i Gary’ego LaRochelle’a.

Fabuła Edytuj

Pierwszy dodatkowy rozdział – Shadow of the Cat – rozgrywa się w Egipcie kilka miesięcy po wydarzeniach z Tomb Raider. Lara Croft powraca do miasta Khamoon, żeby zbadać tajemniczy posąg egipskiej bogini Bast. Prowadzi ją to do odkrycia całkowicie nowej świątyni poświęconej kociemu bóstwu. Drugi rozdział – Unfinished Business – rozgrywa się wcześniej, zaraz po zakończeniu podstawowej wersji gry i koncentruje się na wybiciu pozostałych przy życiu przedstawicieli Atlantydy.

Poziomy Edytuj

Shadow of the Cat Edytuj

Unfinished Business Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki