Fandom

Tomb Raider Wiki

The Ride - Wonderland

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

LokalizacjaEdytuj

Poniżej po lewej mapa sieci parków Cedar Fair z zaznaczonym na zielono parkiem Canada's Wonderland oraz po prawej mapka parku rozrywki Canada's Wonderland z zaznaczonym Tomb Raider: The Ride.

Budowa THE RIDEEdytuj

Zimą 2003 roku rozpoczęły się prace budowlane nad nowym projektem. Paramount Parks postanowiło zbudować atrakcję związaną z drugim filmem TR z Angeliną Jolie. Nowa kolejka zastąpiła karuzelę The Fury oraz The Great Whale of China.

Opis TR: THE RIDEEdytuj

TR: The Ride zostało otwarte 2 maja 2004 roku. Była to trzynasta z kolei kolejka górska w Canada's Wonderland i zarazem pierwsza "latająca kolejka", w której uczestnicy zabawy jadą w pozycji leżącej. Urządzenie zostało wykonane przez włoską firmę Zamperla. Czas przejazdu całej trasy wynosi nieco ponad jedną minutę. Kolejka dysponuje sześcioma pojazdami. Do każdego zmieszczą się cztery osoby. Maksymalna prędkość jaką kolejka może osiągnąć to 41 km/h.

W 2008 roku atrakcja zmieniła nazwę z "TR: The Ride" na "Time Warp". Zdjęto logo Tomb Raider, ponieważ wytwórnia Paramount Pictures wycofała licencję na atrakcje związane z filmami TR.

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki