Fandom

Tomb Raider Wiki

The Ride - Kings Island

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Opis parkuEdytuj

Park rozrywki Kings Island został otwarty w 1972 roku, po dwóch latach budowy. Jedną z pierwszych atrakcji była replika Wieży Eiffla w skali 1:3. Park zajmuje powierzchnię 1.5 km2 i znajduje się w mieście Mason, w stanie Ohio w USA.

W sumie znajduje się tu 41 atrakcji, w tym 14 kolejek górskich, 3 atrakcje wodne, kilka związanych z bajkami Hanna-Barbera oraz jedna z największych na świecie karuzel obrotowych typu Top Spin, czyli Tomb Raider: The Ride.

LokalizacjaEdytuj

Park1 map1.jpg Park1 map2.jpg

Budowa THE RIDEEdytuj

W 2001 roku zamknięto wodną atrakcję parku - Kenton's Cove Keelboat Canal. Wkrótce rozpoczęły się w tym miejscu prace budowlane nad nowym projektem. Paramount Parks postanowiło zbudować atrakcję związaną z filmem TR z Angeliną Jolie.

Otwarcie THE RIDEEdytuj

TR: The Ride zostało otwarte 6 kwietnia 2002 roku. W dniu premiery pojawiła się w parku modelka Jill De Jong, wcielająca się w Larę Croft.

Park1 premiera01.jpg Park1 premiera02.jpg Park1 premiera03.jpg Park1 premiera04.jpg Park1 premiera05.jpg Park1 premiera06.jpg

Opis THE RIDEEdytuj

Cała zabawa w TR: The Ride zaczyna się od wyprawy do starożytnej świątyni. Goście podążają poprzez tajne przejścia do tajemniczych komnat, ozdobionych dziwnymi symbolami. Wszędzie dokoła widać szczątki poprzednich, nieudanych ekspedycji. Następnie śmiałkowie udają się do pojazdów, które są ich jedyną nadzieją na ucieczkę z tego grobowca. Podczas gdy urządzenie wprawi wszystkich w ruch, pokazywane są na ekranie sceny z filmu, nagrane w Kambodży i Islandii, np. lodowe jaskinie, stalaktyty czy też wulkan. Wspomniane urządzenie jest niczym innym jak jedną z największych na świecie karuzel obrotowych typu Top Spin. Zostało stworzone przez niemiecką firmę Huss, specjalizującą się w tego typu atrakcjach. Ten ogromny Top Spin pomieści za jednym razem 77 osób. Zabawa na nim trwa prawie trzy minuty. Maszyna znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu, stylizowanym na grobowiec znany z filmu "Lara Croft: Tomb Raider".

W 2008 roku atrakcja zmieniła nazwę z "TR: The Ride" na "The Crypt". Zdjęto logo Tomb Raider, ponieważ wytwórnia Paramount Pictures wycofała licencję na atrakcje związane z filmami TR.

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki