Fandom

Tomb Raider Wiki

The Great Wall

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tomb Raider 2 levels

The Great Wall To pierwszy level w Tomb Raider 2.W nim Lara Rozpoczyna poszukiwania Sztyletu Xian...

SolucjaEdytuj

Grę zaczynasz od spadania. W końcu Lara Croft spada na ziemię i oczywiście nic jej nie jest :-). Po chwili zobaczysz helikopter Lary ,który leci w powietrzu i też mu nic nie jest. Później, obudzony hałasem tygrys atakuje Larę. Wyjmij, więc pistolety i go uśpij (dziwne to ,ale czasami wracam do jakiegoś miejsca, a tam już nie ma ubitego wroga, jakieś fałszywe te pistolety!). Potem wejdź to tej brei znajującej się niepodal i przejdź na drugi brzeg [save]. Wskocz na bloczek i zamiataj dalej. Niedługo potem wyjdzie drugi tygrys, którego zastrzel z góry. Dojdź do kamiennej półki i kontynuuj wspinaczkę. W pewnym miejscu dojdziesz do półki, gdzie musisz przeskoczyć na drugą, na tej samej wysokości. Tam będzie kamienny smok. Zbierz go [save]! Potem wespnij się jescze wyżej. Będzie tam wierzyczka [save]. Pooglądaj chwilkę mur chiński i wejdź na kratę od zapadni. Możesz trochę poćwiczyć pływanie, bo będzie tam bajoro, ale lepiej od razu przeskocz do wajchy. Jak już przeskoczysz, pociągnij ją. Otworzą się drzwi. Idź do nich [save]. Ustrzel trzy kruki (pistoletami!). Później idź do kolejnych drzwi i spróbuj je otworzyć. Oczywiście się nie otworzą, bo nie masz klucza, ale czytaj dalej, to go znajdziesz [save]. Wyjmij pistolety (nie strzelbę) i zastrzel tygrysa (denerwujące zwierzęta, już lepsi gangsterzy!). Wskocz do wody [save]. Znajdź wgłębienie w ścianie i znajdź tam klucz. Zbierz go [save]. Wypłyń na powierzchnię i wyjdź na mur po kamieniu [save]. Otwórz drzwi kluczem i dostań się do środka. Zabij parę pająków [save]. Wyjdź na górę po drabinie i zbierz kolejny klucz [save]. Otwórz drzwi. Zbierz amunicję do strzelby i duży medkit. Odsuń kamienny blok ,tak ,aby dostać się do środka [save]. Idź prosto (po drodzę będzie zadzawka z ostrzami, ale to łatwy moment), po chwili zacznie na ciebie lecieć kula (jak w Indiana Jones) [save]. Zejdź na dół i zbierz, to co tam leży. Okazuje się ,że jest to amunicja do automatów, silnych pistoletów, które będą w następnym poziomie. Dalej podciągnij się i idź dalej. Potem biegnij savując raz po raz w bezpiecznych miejscach (po drodze będzie zielony smok). Na koniec dojdziesz do wielkiej wyrwy [save]. Nie korzystaj jeszcze z tyrolki (linki do zjeżdżania), tylko postaraj zejść se na dół. Tam wypadnie na ciebie dinozaur Tyranossaurs-Rex. Zastrzel go. W końcu będzie także drugi T-Rex. Zastrzel też tego dinożala (to najbardzej żałosne zwierzę w grze! :-D). Zbierz złotego smoka [save]. Razem z nim będzie GrenLauncher. Odnajdź drabinę i wyjdź z powrotem do tyrolki, przed tym zasavuj. Zjdedź na dół, a jak spadniesz ,to szybko wyciągnij obrzyn i zatsrzel pierwszego tygrysa, a drugiego z pistoletów (gdybyś chciał oba z pistoletów, to proszę bardzo, ale ja jednego ustrzeliłem obrzynem). Potem idź dalej [save]. Będzie tam jarało się ognisko, a przy nim tajemnicze znaki. Idź do drzwi z takim samym znakiem i obejrzyj filmik. Załączam tłumaczenie ze strony:http://www.laracroft.pl/tr2tlumaczenia.htm Mam nadzieję, że filmik był ciekawy i że spodobała ci się ta gra i będziesz z takim samym zachwytem przechodził nastepny poziom: ,,The Venice"!!!

SzczegółyEdytuj

Znaleziona BrońEdytuj

SojusznicyEdytuj

  • brak

WrogowieEdytuj

Zwiedzone lokacjeEdytuj

  • Wielki Mur w Chinach

SekretyEdytuj

  • 1 - Smok z Kamienia
  • 2 - Jadeitowy Smok
  • 3 - Złoty Smok (jeżeli masz wszystkie sekrety: Mała Apteczka, 3 paczki granatów i Granatnik)

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki