FANDOM

The Black Legion – piętnasta historia z serii komiksowej Tomb Raider: The Series, zawarta w zeszytach od trzydziestego piątego do trzydziestego siódmego, wydawanych pierwotnie od 26 listopada 2003 do 18 lutego 2004 roku.

Wydania Edytuj

Pod koniec grudnia 2006 roku The Black Legion, wraz z pozostałymi czterdziestoma siedmioma zeszytami, ukazała się w wydaniu zbiorczym Tomb Raider: Compendium, opublikowanym przez wydawnictwo Image Comics.

31 października 2016 roku, wraz z historiami Bloodstones, Risen, Spirit Walker, Tower of Souls, Inner Demons, Gathering Storm, Vendetta, Alpha/Omega, Tomb Raider #0 i Tomb Raider, nakładem wydawnictwa Dark Horse Comics ukazać ma się w ramach albumu Tomb Raider: Archives Volume 3.

Fabuła Edytuj

Zeszyt 1 Edytuj

Lara Croft będzie musiała zmierzyć się z nowymi przeciwnościami losu: tym razem z motocyklistami, grzechotnikami oraz z organizacją zwaną Czarnym Legionem.

Zeszyt 2 Edytuj

Lara wyrusza na współczesną przygodę w stylu westernu, wyruszając w arizońskie Superstition Mountains w Arizonie, poszukując osławionej zaginionej kopalni złota Lost Dutchman’s. Prześladowana jest przez Czarny Legion – mistyczny oddział wojowników plemienia Apaczków istniejący między światami – jak również przez bandę rzezimieszków dowodzoną przez lady Jasmine, która stanowi dla Lary więcej niż godnego przeciwnika.

Zeszyt 3 Edytuj

Zagubiona w górach Arizony, Lara musi zmierzyć się z trzema potężnymi wrogami – pustynią, lady Jasmine wraz z jej kompanami oraz z Joem Notaferidem, z którym co prawda kiedyś była w zażyłych relacjach, ale teraz opętany jest przez mściwego boga piorunów, chroniącego kopalnię złota Lost Dutchman’s.

Galeria okładek Edytuj

Komiksy Tomb Raider
Tomb Raider: The Series
(Top Cow)
Maska Meduzy (#1-4) • The Merlin Stone (#5-6) • Dead Center (#7-10) • Chasing Shangri-La (#11-12) • Grim Reaper (#13-14) • Without Limit (#15) • Pieces of Zero (#16-20) • Year of the Cat (#18) • The Trap: Path of the Tiger (#21-23) • Medusa’s Garden (#24) • Endgame (#25) • Abyss (#26-28) • Strange Flesh (#29-30) • Conquista (#31) • The Angel of Darkness (#32-34) • The Black Legion (#35-37) • Bloodstones (#38-39) • Risen (#40) • Spirit Walker (#41-42) • Tower of Souls (#43-44) • Inner Demons (#45) • Gathering Storm (#46-48) • Vendetta (#49) • Alpha/Omega (#50)
Tomb Raider
(Dark Horse)
PoczątekSeason of the Witch (#1-6) • Secrets and Lies (#7-12) • Queen of Serpents (#13-18) • SporeLara Croft and the Frozen Omen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki