Fandom

Tomb Raider Wiki

Stephanie

Przekierowano z Stephanie ''Steph''

421stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Stephanie (Steph) – postać, która pierwotnie pojawić miała się w grze Tomb Raider z 2013 roku, ostatecznie jednak została usunięta ze scenariusza. Była koleżanką Lary Croft i członkiem załogi Endurance. Kiedy statek rozbił się u wybrzeży Yamatai, stała się pierwszą ofiarą wyspy, zamordowaną w jaskini szaleńca.

Nie udostępniono oficjalnego jej życiorysu, kilkakrotnie wspominano ją jednak w wersji demonstracyjnej gry oraz zwiastunie Crossroads. Lara znajduje jej ciało w jaskini, a następnie, kiedy zostaje uwolniona przez załogę z sideł, opowiada, że Sam została porwana przez mężczyznę „takiego jak ten, który zabił Steph”. Pozostali przy życiu członkowie są zszokowani informacją o porwaniu Samanthy i śmierci Stephanie. Ciało Stephanie w dalszym ciągu obecne jest w finalnej wersji gry, jednak Lara, widząc je, nie zna tożsamości ofiary.

Ostatecznie Stephanie dostępna jest wyłącznie w trybie gry wieloosobowej, a odblokować można ją po zdobyciu 24. poziomu doświadczenia. Postać znalazła się również wśród szkiców koncepcyjnych członków załogi Endurance.

Więcej w Fandom

Losowa wiki