Fandom

Tomb Raider Wiki

Rosja

428stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rosja – państwo odwiedzane kilkakrotnie przez Larę Croft. Położone na północnej półkuli na dwóch kontynentach, w Europie i Azji. Jest największym państwem świata, którego powierzchnia wynosi 17,075,400 km². Ościenne kraje, które odwiedziła Croft, to Kazachstan i Chiny, a poprzez morze – Japonia i Stany Zjednoczone (Alaska).

Występowanie Edytuj

Tomb Raider: Chronicles Edytuj

Podczas II wojny światowej niemiecki u-boot transportujący legendarną Włócznię Przeznaczenia zatonął gdzieś na północnym Atlantyku. Zamierza odzyskać ją rosyjska mafia dowodzona przez Siergieja Michałowa, która przekupiła kapitana bazy wojskowej Zapadnaja Lica, żeby móc skorzystać ze znajdującej się w niej łodzi podwodnej. Tropi ich Lara, która musi zinfiltrować bazę i dostać się do łodzi.

Poziomy Edytuj

Lara Croft: Tomb Raider Edytuj

Lara, poszukując drugiego fragmentu Trójkąta Światła poszukiwanego przez Iluminatów, wybiera się na Syberię celem odnalezienia zaginionego miasta. Na miejscu spotyka tajemniczą młodą dziewczynkę, która zdaje się wiedzieć sporo na temat jego ojca, Richarda Crofta. Larze wraz z Iluminatami i swoim przyjacielem, Aleksem Westem, udaje dotrzeć się do zaginionego miasta i zniszczyć Trójkąt Światła, uniemożliwiając Iluminatom przejęcie przy jego pomocy kontroli nad czasem, a tym samym – nad całym światem.

Rise of the Tomb Raider Edytuj

Większa część Rise of the Tomb Raider, nie licząc prologu, retrospekcji i końcowego przerywnika filmowego, rozgrywa się na Syberii. Lara wybiera się tam w poszukiwaniu zaginionego miasta Kitież i Źródła Nieśmiertelności.

Poziomy Edytuj

Znani Rosjanie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki