Fandom

Tomb Raider Wiki

Phil Campbell - Wywiad

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wywiad z Philem Campbellem, głównym autorem projektu Tomb Raider 2: The Golden Mask.

Pytanie: Wielu graczy zgodzi się, że dobra historia jest kluczowym elementem dostarczającym przyjemności z gry. Wygląda na to, że ty i twój zespół stworzyliście intrygującą i solidną fabułę dla TR2: GOLD. Nie ma pytań odnośnie do tego, co powiedziałeś prasie (dlaczego Lara udaje się na Alaskę). Chcemy się dowiedzieć jak ta historia się rozwija.

Phil Campbell: Trudno dokładnie wyjaśnić historię w samej grze (tym bardziej bez wstawek FMV). Napiszę kompletny opis dopiero wtedy, gdy wszystkie levele będą już dostępne. W tej chwili nie mogę ujawnić całej historii ... poczekajcie.

Pytanie: Rozumiemy, że ty i Vicky Arnold (pisała scenariusz dla TR 1, 2 i 3) macie zbyt mało czasu i środków by przedstawić rozbudowaną fabułę. Czy to oznacza, że nie ujrzymy w grze żadnych wstawek wyjaśniających przebieg gry?

Phil Campbell: Właściwie rozplanowaliśmy przebieg "filmików", jednak brak czasu uniemożliwił nam zrealizowanie tego projektu. Mieliśmy tylko 3 miesiące na ukończenie całego dodatku, a koledzy z Core pracują przecież nad innymi grami. Myślę, że postaramy się umieścić dokładny opis akcji na naszej stronie WWW. Zrobimy wszystko by naświetlić całą historię. Mam nadzieję, że każdy będzie wiedział w czym rzecz. Początkowo Lara miała po prostu szukać złota, jednak uznaliśmy, że to do niej nie pasuje i dodaliśmy "duchową" część przygody. Sam screen prezentowany podczas ładowania poziomu będzie zawierał pewnego rodzaju "podpowiedzi" odnośnie do fabuły.

Pytanie: Wygląda na to, że część scenariusza została podana w sekcji "Designers Diary" na oficjalnej stronie TR2:GOLD. Czy możesz nam powiedzieć dlaczego Lara znajduje się w Tybecie podczas wstępu do gry?

Phil Campbell: Lara ostatnie fragmenty przygody w TR2 odbywa właśnie w Tybecie. Długo jednak tam nie zabawia i - jak wiemy - wraca do domu. Tak więc tajemnica złotej maski nie zostaje naruszona i właśnie w TR2:GOLD to nastąpi. Poczekajcie aż zobaczycie scenariusz do planowanej sekwencji FMV kończącej GOLD. Fabuła TR2 i TR2:GOLD jest ze sobą ściśle powiązana ... ale zobaczycie.

Pytanie: Czy poznamy szerzej treść prasowego artykułu z 24 Maja 1945 prezentowanego w reklamach gry?

Phil Campbell: Tak myślę ... w samym "manualu" do gry będzie coś powiedziane.

Pytanie: Miło widzieć, że Lara wreszcie kontaktuje się z czymś rosyjskim. To jedyna ważniejsza kultura, z którą nasza bohaterka do tej pory nie miała kontaktu (przynajmniej w grze).

Phil Campbell: Chcieliśmy sportretować stalinowską Rosję z epoki końca II wojny światowej. Szczerze mówiąc podoba mi się wizja Alaski jako ziemi niczyjej (a więc nie amerykańskiej). W samej grze mamy do czynienia z kolejną gorączką złota na tych terenach. Oczywiście pojawią się tam nowi poszukiwacze, którzy stanowić będą przeszkodę dla naszej bohaterki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki