Fandom

Tomb Raider Wiki

Parisian Backstreets

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Angel of Darkness levele

Parisian Backstreets (pl. Wąskie paryskie uliczki) to level w Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness.

SolucjaEdytuj

Gdy Lara odsapnie omiń pieska i weź batona. Wdrap się na zielony śmietnik po lewej. Podciągnij się wyżej, stąd możesz skoczyć po apteczkę na drugiej stronie. Wróć, przeskocz dziurę i wdrap się na górę po drabinie. Przejdź dalej i wejdź do pomieszczenia przez okno, tam przeszukaj szafki. Wyjdź i wdrap się po drabinie. Zbierz pieniądze i skocz na drugą stronę. Po lewej znajdziesz batona. Idź prosto, przejdź kładkę i wdrap się na górę po rynnie. Złap się gzymsu i przesuwaj się w prawo, gdy pod nogami będziesz miał daszek, zeskocz na niego i odpocznij. Przesuwaj się dalej aż zobaczysz miejsce gdzie można się podciągnąć na dach. Za budką stoi beczka, tam znajdziesz małą apteczkę. Podejdź do baczki stojącej na drugim końcu dachu i pociągnij ją do siebie. Poniżej jest łom. Weź go i otwórz nim budkę na dachu, Lara stanie się silniejsza. Przeszukaj szafki. Wróć tam gdzie znalazłeś łom, złap się gzymsu i przesuwaj się w prawo aż Lara sama opadnie. Przejdź dalej. Za rogiem stoi odwrócony strażnik, zakradnij się i weź klucz, który leży na deskach po lewej. Wróć do bramy, otwórz ją zejdź w dół.

SzczegółyEdytuj

Znaleziona BrońEdytuj

SojusznicyEdytuj

  • Brak

WrogowieEdytuj

Zwiedzone LokacjeEdytuj

  • Paryż

PrzedmiotyEdytuj

SekretyEdytuj

  • brak

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki