Fandom

Tomb Raider Wiki

Dokumenty: Tajemnice GPS

Przekierowano z Nieznany: Tajemnicze rozkazy

426stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tajemnice GPS – seria dokumentów znajdowanych przez Larę na Yamatai w grze Tomb Raider. Składają się na nią dwa dokumenty sporządzone przez Trójcę. Drugi dokument, „Misja nie powiodła się”, odblokowywany jest dopiero w momencie odnalezienia wszystkich siedemdziesięciu pięciu geoskrzynek.

Nieznany: Tajemnicze rozkazy Edytuj

Komentarz Lary: Czyżby ktoś jeszcze... może jakaś grupa... interesowała się tą wyspą? Nie mam teraz czasu zastanawiać się nad tym.
🔊
Odtwórz

Dowództwo do agenta

STOP

Trójca niezadowolona z braku postępów

STOP

Zdobycie Gwiazdy kluczowe

STOP

Wysyłamy nowego agenta, by zapewnić powodzenie

STOP

Nieznany: Misja nie powiodła się Edytuj

Komentarz Lary: Znowu ta nazwa... Trójca. Jakaś organizacja. Ale kim są? I skąd dowiedzieli się o tej wyspie?
🔊
Odtwórz

Przysłano mnie w celu zbadania nowego zagrożenia dla interesów Trójcy na tej wyspie. Kiedy przybyłem, odkryłem Mathiasa i jego kult Solarii. wtedy wierzyłem, że Mathias nigdy nie zdobędzie Gwiazdy, ale myliłem się. Powinienem był go zabić, kiedy miałem szansę, ale teraz jest już za późno. Zostałem zdemaskowany i śmiertelnie raniony, moja misja nie została wypełniona. Mam mało czasu.

Jeśli udało ci się odszyfrować liczby i znaleźć ten schowek, musisz być moim następcą. Weź tę broń i zapasy, a następnie zabij Mathiasa. Jest bardzo bliski obudzenia wroga, który długo był pogrążony we śnie. Nie wolno do tego dopuścić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki