Fandom

Tomb Raider Wiki

Nathan McRee - Wywiad

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wywiad z Nathanem McRee, autorem muzyki do TR1,2,3.

Pytanie: Dlaczego opuściłeś Core?

Nathan McRee: Po wielkim sukcesie Tomb Raidera dostawałem wiele propozycji od innych firm. Nie mogłem żadnej przyjąć gdyż nadal pracowałem etatowo w Core. Po kolejnym sukcesie jakim był TR2, presja stała się zbyt duża i w rezultacie odszedłem w Czerwcu 98. Nadal jednak współpracowałem z zespołem czego rezultatem była muzyka do TR3.

Pytanie: Teraz, gdy nie ma cię już w Core, czym się zajmujesz?

Nathan McRee: Najpierw były wakacje i to nawet podwójne. Po powrocie przeprowadziłem się do Lincolnshire i założyłem studio nagrań wraz z Mattem Kempem, który pracował ze mną przy TR3. Jesteśmy kumplami od wielu lat. Graliśmy razem już w szkole. Teraz jako właściciele Meode Productions Ltd. dostarczamy nagrania muzyczne dla branży rozrywkowej (TV, gry). Matt jest wyspecjalizowanym reżyserem dźwięku. W ciągu ostatnich siedmiu lat stworzył wiele nagrań w studiach na całym świecie.

Pytanie: Czy tworzycie muzykę z przeznaczeniem na album?

Nathan McRee: Jest sporo tego typu utworów nad którymi aktualnie pracujemy. Mam nadzieję, że uda nam się wydać niektóre z nich w najbliższym czasie. Matt i ja tworzymy muzykę Techno i Dance z różnymi, jak na razie mało znanymi, wokalistami. Możliwe, że i one znajdą się na naszym debiutanckim albumie.

Pytanie: Wygląda na to, że przemysł gier komputerowych mocno się tobą interesuje. Ponoć szczególnie ludzie z GT Interactive (Drakan)?

Nathan McRee: Mieliśmy spotkanie z przedstawicielami GT, które wypadło bardzo dobrze. Rozmawialiśmy o ich planach na przyszłość i ewentualnej ingerencji naszego studia. Mamy nadzieję, że niebawem zaczniemy robić z nimi interesy.

Pytanie: Jak widzisz rolę muzyki w grach komputerowch, a co za tym idzie - rolę samego kompozytora.

Nathan McRee: Współczesne gry stają się coraz bardziej interaktywne wraz z rozwojem technologii. Kompozytor uczestniczy w takim projekcie od bardzo wczesnych faz i w ten sposób muzyka staję się integralną częścią zespołu czynników składających się na grywalność całości.

Więcej w Fandom

Losowa wiki