Fandom

Tomb Raider Wiki

Michael Turner - Wywiad

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Autor komiksu TR/Witchblade rozmawia na temat nowego dzieła - crossoveru TR/Witchblade/Fathom.

Minęły prawie dwa lata, odkąd Fathom Michaela Turnera zdobył szturmem rynek komiksów, dostając miano jednego z najlepiej sprzedających się tytułów. Pierwsza część historii zakończyła się w wielkim stylu, a fani ciekawi są w jakim kierunku rozwinie się akcja. Pewnej nocy Michael Turner usiadł i grając w Crash Team Racing, opowiedział co nieco o przyszłości tytułu.

Pytanie: Gramy sobie właśnie w Crash Team Racing, twoim zdaniem jedną z najlepszych gier wyścigowych.

Michael Turner: I najfajniejszą!

Pytanie: Czy tak fajną, jak tworzenie nowego, trzyczęściowego crossoveru?

Michael Turner: Dokładnie! Pracuję nad trzyczęściowym, trzypostaciowym crossoverem w Fathom #12, #13 i #14. Będzie połączony z Witchblade i Tomb Raiderem, które miały już swój własny crossover. Teraz obie panie zmierzą się jeszcze z Fathom. Crossover Witchblade/ Fathom krążył, w mojej głowie już od dawna. Ta para wystąpi w pierwszej części, w numerze #12 gdzie Lara pokaże się na samym końcu. Później spotkamy się z nią w #13, który będzie crossoverem Tomb Raider/ Fathom. W #14 wszystkie bohaterki spotkają się i połączą wszystkie numery w jedną dużą historię.

Pytanie: Wszystkie trzy połączone na końcu? O czym będzie ta historia? Czy możesz nam powiedzieć?

Michael Turner: No więc będzie tam rasa podobna do, tej z którą zadaje się Aspen, bardzo podobna do Tary. Tara to przyjaciel Aspen, który zginął w numerze #9. Nowi są częścią podwodnej rasy, jakby inną kastą, która żyje w oceanie Atlantyckim. To tak jak z ludźmi, u których jest kilka ras. Będą zdenerwowani śmiercią Tary i kilkoma innymi rzeczami. Będą próbować dokonać, swego rodzaju zemsty i tutaj wszystko straci hamulce!

Pytanie: Co zadecydowało o stworzeniu crossoveru akurat z Fathom, Witchblade i Tomb Raiderem?

Michael Turner: I najfajniejszą! Wymyśliłem historię, w której Witchblade kręci się po podwodnym świecie i pomyślałem, że to będzie ekstra, bo Sara nigdy nie robiła nic pod wodą. Witchblade zaadoptuje się do wodnego środowiska, więc będę mógł dołączyć ją do mojej historii. Wymyśliłem to nawet zanim powstał Fathom. Musiałem połączyć te historie bo bardzo chciałem narysować Witchblade w takiej scenerii. Teraz mam szansę dokonać obu rzeczy. Narysować Witchblade tak jak zawsze chciałem i połączyć to z Fathom. Teraz o Larze. W pierwszej grze Tomb Raider, musiała ona zmierzyć się z siłami Atlantydy i pewnymi teoriami z nią związanymi. Spora część fabuły i postaci w Fathom pochodzi właśnie z tych przekazów. Tak mamy zamiar włączyć do akcji Larę.

Pytanie: Myślę, że ludzie, którzy mieli w rękach numer 10#, zauważyli, że ta opowieść jest trochę bardziej uczuciowa.

Michael Turner: Tak, chciałem aby numery #10 i #11 były bardziej skierowane na uczucia Aspen i jeszcze jednej, nowej postaci. Crossover przywróci trochę znanych bohaterów Fathom. Będzie tam Cannon Hawk, Notthingam także się pojawi!

Pytanie: Crossover zaczyna się w kwietniu?

Michael Turner: Tak, prawdopodobnie będzie trwał przez kwiecień, maj i czerwiec. Ostatnia część trochę się opóźni bo będzie obszerniejsza. Wielki finał. Narysujemy też trochę specjalnych okładek. Każdy z numerów będzie miał dwie okładki, drukowane pół na pół. Obie wersje będą tworzyć jeden, większy rysunek. Będzie też trochę stuffu dla dystrybutorów. Zależnie od tego ile dana firma zamówi egzemplarzy, dostanie darmowe rysunki bądź gadżety promocyjne. Niektóre z nich nawet z podpisami!

Pytanie: Czy będzie jakiś preview?

Michael Turner: Będzie książeczka pokazowa, nowe plakaty może coś w ołówku. Jestem naprawdę pochłonięty tym projektem, więc chcę aby dotarł do jak najszerszej publiczności. Poświęcę swój czas tylko na rysownie, chcę aby to wyglądało naprawdę dobrze!

Pytanie: To będzie wielkie wydarzenie dla branży, a także dla najbliższych konwentów.

Michael Turner: To będzie wielka frajda! Na nadchodzącym, marcowym MegaConie, będę udzielał wywiadów razem z Toddem McFarlanem i kilkoma innymi twóracmi. Myślę, że jest kilka wielkich nazwisk, które się tam pojawią. Nie jestem jeszcze pewien jakie, ale z pewnością będzie to wielka impreza.

Pytanie: Czy w komiksie będzie jakieś niecodzienne uzbrojenie lub pojazdy?

Michael Turner: Bardzo wiele. Bronie i pojazdy będą zrobione z czarnej morskiej substancji, którą nosił Tara (przyp. - spójrz na Witchblade. To zielone na jej ciele da ci wyobrażenie tej substancji.) Większość wyposażenia nowej rasy, będzie również z tegoż tworzywa. Z całą pewnością będzie to odmiana od tego co teraz jest w Fathom.

Pytanie: Czy będą jakieś nowe postacie?

Michael Turner: Jest jedna nowa wyspiarka o imieniu Vana. Jest Hawajką. Wymyślił ją Peter Steigerwald.

Pytanie: Cool. Czyli możemy spodziewać się nowych postaci i pomysłów przez całą wiosnę i lato.

Michael Turner: Myśleliśmy nad zrobieniem tego wszystkiego w ramach jednego numeru, ale żeby postacie były naprawdę zaangażowane w akcję opowiedziałem się za dłuższą wersją. Nie chciałem, aby powtórzyła się jedyna rzecz, której nie lubiłem w Witchblade/ Tomb Raider. Ten crossover był zbyt szybki. W jednym zeszycie musieliśmy przedstawić historię, bohaterów, konflikt i połączyć wszystko na końcu. To było o wiele za szybkie.

Pytanie: Czy trzecia część nowego crossoveru będzie finałem? Czy te postaci spotkają się jeszcze kiedyś?

Michael Turner: Mam pomysł dzięki, któremu mogłyby znowu się spotkać. Coś w rodzaju revisited (przyp. - Komiks który jest rysowany jeszcze raz, dla dokładniejszego przedstawienia fabuły)

Pytanie: Ah tak. Więc jakiś kreatywny team stoi za tym wszystkim?

Michael Turner: J.D. Smith będzie kolorować (ten sam, który jest odpowiedzialny za barwy w komiksie Tomb Raider). Johnatn Sibal zajmie się tuszem (znowu Tomb Raider), a Bill O'Niel (Witchblade) będzie razem ze mną tworzyć fabułę. Ja zajmuję się nadzorem, więc poza ołówkiem będę pilnować, czy nic nie szwankuje.

Pytanie: Czy nie macie żadnych planów, w których Fathom miałby pojawić się na kartach Tomb Raidera lub Witchblade?

Michael Turner: Crossover będzie dział się jako część serii Fathom. Istnieje prawdopodobieństwo, że Aspen pojawi się w innych komiksach, ale na razie zależy nam bardziej na umocnienu pozycji tego komiksu. Myślę, że wtedy byłoby całkiem fajnie mieszać go z innymi bohaterami TopCow.

Pytanie: Co zaplanowaliście po crossoverze?

Michael Turner: Następna część Fathom rozpocznie się w sierpniu. Będzie to kolejny pracowity rok, ale myślę, że będę miał o wiele więcej zabawy niż kiedykolwiek od czasu, kiedy zajałem się komiksem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki