FANDOM

Medusa’s Garden – dziesiąta historia z serii komiksowej Tomb Raider: The Series, zawarta w zeszycie dwudziestym czwartym, wydanym 18 września 2002 roku.

Wydania Edytuj

Pod koniec grudnia 2006 roku Medusa’s Garden, wraz z pozostałymi czterdziestoma dziewięcioma zeszytami, ukazała się w wydaniu zbiorczym Tomb Raider: Compendium, opublikowanym przez wydawnictwo Image Comics.

14 czerwca 2016 roku, wraz z historiami Pieces of Zero, Year of the Cat, The Trap: Path of the Tiger, Abyss, Strange Flesh, Conquista i The Angel of Darkness, nakładem wydawnictwa Dark Horse Comics ukazać ma się w ramach albumu Tomb Raider: Archives Volume 2.

Fabuła Edytuj

Lara postanawia odpocząć po ostatnich wydarzeniach i wraz z Tsangiem wybiera się na rejs swoim prywatnym jachtem. Między obojgiem rodzi się uczucie, którego Tsang – pochodzący z innej rzeczywistości – nie jest w stanie do końca zrozumieć. Lara ze swoim nowym znajomym postanawia ponurkować. W tym momencie jednak dzwoni telefon. Po drugiej stronie słuchawki Lara słyszy Vymesa, który denerwuje się, że podróżniczka nie dotrzymała umowy. Lara odpowiada, że w dość przekonywujący sposób zasugerowano jej, że Vymes nie jest wcale człowiekiem, a ona z demonami z piekła rodem układów nie zawiera. Podczas tej rozmowy dane nam jest zobaczyć Vymesa w całej swej potwornej okazałości. Lara razem z Tsangiem nurkują się w morską toń. W momencie, kiedy Lara opowiada mu legendę o powstaniu malowniczych wysepek, u wybrzeży których się znajdują, szybko okazuje się, że bohaterowie wpadli w nowe kłopoty. Jacht kończy swój rejs pod wodą trafiony rakietą wystrzeloną ze śmigłowca, a na wodzie ukazuje się niewyobrażalnych rozmiarów statek lorda Vymesa. Bohaterowie zostają zaatakowani przez wężowate wytwory swojego przeciwnika. Walcząc o życie, oboje znajdują czas na pocałunek w podwodnej jaskini. Tsang w krytycznym momencie postanawia ratować Larę, rzucając się w pojedynkę na wielkie, podobne do ryby stworzenie. Lara poprzysięga zemstę...

Komiksy Tomb Raider
Tomb Raider: The Series
(Top Cow)
Maska Meduzy (#1-4) • The Merlin Stone (#5-6) • Dead Center (#7-10) • Chasing Shangri-La (#11-12) • Grim Reaper (#13-14) • Without Limit (#15) • Pieces of Zero (#16-20) • Year of the Cat (#18) • The Trap: Path of the Tiger (#21-23) • Medusa’s Garden (#24) • Endgame (#25) • Abyss (#26-28) • Strange Flesh (#29-30) • Conquista (#31) • The Angel of Darkness (#32-34) • The Black Legion (#35-37) • Bloodstones (#38-39) • Risen (#40) • Spirit Walker (#41-42) • Tower of Souls (#43-44) • Inner Demons (#45) • Gathering Storm (#46-48) • Vendetta (#49) • Alpha/Omega (#50)
Tomb Raider
(Dark Horse)
PoczątekSeason of the Witch (#1-6) • Secrets and Lies (#7-12) • Queen of Serpents (#13-18) • SporeLara Croft and the Frozen Omen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki