Fandom

Tomb Raider Wiki

Machine - Movieland

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

LokalizacjaEdytuj

Poniżej po lewej mapa Włoszech z zaznaczonym na czerwono parkiem Movieland Studios oraz po prawej mapka parku rozrywki Movieland Studios z zaznaczonym Tomb Raider: Machine.

Budowa MACHINEEdytuj

Budowa TR: Machine rozpoczęła się w marcu 2007 roku.

Opis TR: MACHINEEdytuj

TR: Machine zostało otwarte 6 sierpnia 2007 roku. Zabawa zaczyna się od wyprawy do starożytnych ruin. Mijamy małpopodobne posągi znane z pierwszego filmu TR. Następnie podchodzimy do ogromnej karuzeli obrotowej typu Top Spin. To właściwa atrakcja. Top Spin został wykonany przez włoską firmę Zamperla. Urządzenie pomieści maksymalnie 34 osoby. TR: Machine jest bardzo podobne do TR: Firewall, znajdujące się w parku Kings Dominion w Stanach Zjednoczonych. Także tutaj podczas obracania się w Top Spin towarzyszyć nam będą sztuczne gejzery. Jednak w przeciwieństwie do Firewall, Machine powstało nie tylko na podstawie licencji filmowego TR, ale również na podstawie gier. Atrakcję promuje wizerunek Lary Croft z TR: Legend. Podczas obracania się w Top Spin możemy usłyszeć muzykę z filmów, ale także i z gier. Machine obraca się na pięć różnych sposobów. Każdy taki zaprogramowany styl nosi nazwę. Możemy zatem wybrać się na "przejażdżkę" po Chinach, Boliwii, Kazachstanie, Peru oraz Kongo.

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki