Fandom

Tomb Raider Wiki

Lucy Clarkson - Wywiad (4)

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Druga część wywiadu udzielonego ostatnio przez Lucy Clarkson - najmłodsze wcielenie Lary.

Czy odgrywanie Lary otworzyło przed tobą którekolwiek z wcześniej zamkniętych drzwi? Czy pozwoliło ci robić nowe rzeczy?

Cały czas wykonuję swoją pracę. Jestem pełnoetatową modelką. Pojawiałam się na reklamach linii lotniczych, ponieważ chcieli kogoś wysportowanego, kiedy dowiedzieli się, że jestem Larą od razu mnie zaangażowali. Mimo, że miałam nie taki kolor włosów i musiałam je przefarbować na blond, dostałam tą pracę! Kiedy idę na casting i ludzie czytają na moim CV, że jestem Larą, często zatrzymują się dłużej nad moją osobą. Lara Croft otworzyła przede mną wiele drzwi.

Czy dużo podróżujesz w związku z pracą w Eidos?

Tak! Kiedy podpisywałam kontrakt miał trwać tylko rok, ale przedłużyli go na drugi. Pierwsze zadanie jakie otrzymałam w nowej roli to występ na E3 w Los Angeles. On naprawdę otworzył mi oczy – to było niewyobrażalne doświadczenie. Później byłam w Portugalii, Paryżu i Dublinie. Tam wystąpiłam w telewizji co było dosyć dobre gdyż nabrałam doświadczenia w pracy na żywo a nie tylko sesjach zdjęciowych.

Co było dla ciebie najważniejsze przez ostatni rok?

Myślę, że E3 w związku ze skalą tego przedsięwzięcia. Nigdy tego nie zapomnę. Ale podobał mi się też weekend z konkursem na dworze Croftów. Głównie przez to, że wreszcie miałam okazję ubrać się w coś innego niż standardowy strój lub czarne body. Musiałam także witać gości jako ich gospodarz panna Croft. Miałam na sobie obcisłą sukienkę i pistolet przymocowany do nogi! Nieco gry aktorskiej było także miłą odmianą. Normalnie tylko siedzę cicho i ładnie się uśmiecham.

Czy pamiętasz najśmieszniejszy lub najbardziej wstydliwy moment?

O tak, znów na dworze Lary. Miałam pojawić się około 11, kiedy goście mieli barbecue, tylko po to żeby pokazać, że jestem w okolicy. Miałam ciemne okulary i spadłam z kilku schodów... Wszyscy zaczęli się śmiać, a ja nie wiedziałam co robić więc tylko grzecznie się ukłoniłam. Po prostu minęłam pierwszy schodek i szłam dalej. Właściwie nie spadłam a zsunęłam się. Ale gdybyście widzieli wysokość moich butów! Prawie nie czułam co mam pod stopami. To najbardziej wstydliwy moment. Zazwyczaj jestem cicha i ostrożna. Po raz pierwszy kiedy spotkałam tamtych ludzi nie wiedziałam co powiedzieć, ale później już do tego przywykłam i teraz wiem jak trzeba się zachować.

Czy wiesz już jaka będzie twoja przyszłość jako Lara.

Jeżeli mam być szczera to nie wiem. O niektórych rzeczach takich jak dwór Croftów mówi mi się na miesiąc przed wydarzeniem, ale zazwyczaj umawiają mnie z kilkudniowym wyprzedzeniem. Wolę kiedy tak się dzieje bo jest w tym trochę niespodzianki.

Czy miałaś kiedykolwiek niemiłe doświadczenia z przewożeniem atrap broni?

Raczej nie... Dziwnie było tylko w Dublinie. Byłam tam na otwarciu sklepu z telefonami komórkowymi i ktoś zadzwonił po policję mówiąc, że kobieta z dwoma pistoletami wsiada do samochodu. Nawet nas zatrzymano. Oczywiście wszystko dobrze się skończyło.

Czy jesteś fanką Manchesteru?

Trudno powiedzieć. Raczej nie interesuję się piłką, kilka razy byłam na meczach. Kiedy poszłam na Manchester City vs Manchester United, nie mogłam spokojnie oglądać, bo wszyscy się mną interesowali. Byłam trochę zła. Teraz grają w jednej lidze z zespołem z mojego miasta – Rotherdham United więc będzie co oglądać. Często po meczu robię sobie zdjęcie z drużyną.

Czy masz coś co chciałabyś powiedzieć fanom na koniec?

Grajcie dalej w Tomb Raider i kiedy tylko się da, przychodźcie się ze mną spotkać!

Więcej w Fandom

Losowa wiki