Fandom

Tomb Raider Wiki

Lucy Clarkson - Wywiad (3)

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lucy Clarkson już ponad rok pracuje jako Lara Croft. Ostatnio jej sława została przyćmiona przez Angelinę Jolie. Jak obecnie miewa się najmłodsza Lara?

Jak to jest dowiedzieć się, że wybrano cię na nowe wcielenie Lary Croft? Co zrobiłaś kiedy się o tym dowiedziałaś?

Nie mogłam w to uwierzyć. Byłam zaszokowana bo dla mnie wygrana na castingu było naprawdę ważną rzeczą. Wcześniej byłam przybita, gdyż powiedziano mi, że jestem zbyt gruba aby być modelką, ale później zadzwonił mój agent i powiedział, że ktoś zobaczył moje zdjęcia i chce się ze mną zobaczyć w sprawie pracy w Eidos. Zanim rzeczywiście zdobyłam tą posadę chodziłam dwa miesiące na siłownię, spotykałam się z bardzo wieloma ludźmi i przechodziłam przez kolejne selekcje. Wybór zawęził się do dziesięciu dziewczyn, później do pięciu i nie mogłam wprost uwierzyć, że to mnie wybrano. W finale znalazły się jeszcze dwie kandydatki. Musiałyśmy przebrać się w stroje Lary i odbyć rozmowę z dyrektorami firmy. Kiedy powiedziałam, że jestem z Yorkshire ich zainteresowanie wyraźnie wzrosło. Kiedy siedziałam w pociągu do domu, zadzwonili i powiedzieli, że dostałam pracę. Byłam tak zaskoczona, że zaczęłam płakać, ale wcześniej moi rodzice mówili, że dostanę tę pracę. Była to dla mnie naprawdę świetna posada, gdyż zmuszała mnie do wysiłku. Oczywiście trenowałam wcześniej, ale teraz musiałam częściej chodzić na siłownię. Poza tym nikt nie mówi ci, że musisz schudnąć aby wykonywać zajęcie które lubisz.

Czy jesteś rozpoznawana jako Lara? Jestem rozpoznawana głównie w pociągach, gdyż stanowią mój główny środek transportu. Wielu ludzi podchodzi do mnie i pyta "Czy ty jesteś sławna?". Ja odpowiadam, że "raczej nie. Dążę do tego". Wtedy pytają co robię, a ja mówię, że jestem Larą Croft. Wtedy ludzie robią minę w stylu "a nie mówiłem" do swoich przyjaciół. Zawsze mam przy sobie kartki z Larą, żebym mogła się na nich podpisać fanom, a coraz więcej ludzi mnie rozpoznaje. Czy masz wszystko czego się spodziewałaś? Mam dużo więcej! Bycie Larą to absolutnie niepowtarzalne doświadczenie i robiąc to dorosłam. Ludzie z którymi pracuję, wizarzyści, styliści, moi menadżerowie - są niesamowici i naprawdę świetnie się wszyscy dogadujemy. Jeżeli nie byłoby tych osób nie lubiłabym tej pracy tak bardzo. Jak to jest spotykać fanów Tomb Raidera? Kocham to! Czasami jest to trochę dziwne bo z jednej strony spotyka się ośmiolatków, a z drugiej strony dorosłych ludzi, czasem pięćdziesięciolatków oszalałych na punkcie Lary. I to wcale nie jest zła rzecz, lecz czasem te różnice wiekowe mogą być nieco dziwne. Nie byłoby mnie tu gdyby nie moi fani, kocham ich wszystkich! Czy to wszystko jest dla Ciebie złe czy dobre?

Zdecydowanie dobre! Lubię to ponieważ nie jestem osobą, która odwraca się i nie chce rozmawiać, albo powie fanom, że nie mogą mieć z nią zdjęcia. Takie myślenie jest nienajlepsze. Ja zawsze staram się mieć czas dla fanów, zawsze będę podchodzić po to żeby dać kim kilka autografów. Kocham to zajęcie! Jest świetne!

Więcej w Fandom

Losowa wiki