Fandom

Tomb Raider Wiki

Lucy Clarkson - Wywiad (1)

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Młodziutka Lucy w roli Lary Croft. Jakie są jej pierwsze wrażenia z nowej pracy?

Pytanie: Jesteś najmłodszą Larą ze wszystkich. Czy nie jest to dziwne?

Lucy: Nie. Myślę, że to świetne. Ludzie mają kolejną rzecz, o której mogą mówić. A dla ścisłości, mam 17 lat, a nie 16.

Pytanie: Powiedziałaś, że podoba ci się rola Lary, bo możesz zatrzymać swoją figurę. Czy w twojej branży rzeczywiście taki nacisk kładzie się na wagę?

Lucy: Tak. Od kiedy jestem modelką, zawsze mówią mi, że mam schudnąć.

Pytanie: Co robisz kiedy nie odgrywasz Lary?

Lucy: Jeżdżę konno, pływam i trenuję na siłowni.

Pytanie: Jakie są twoje wrażenia po targach E3?

Lucy: Było fantastycznie. Wspaniałe przeżycie.

Pytanie: Jaka jest najdziwniejsza z rzeczy, które przytrafiły się ci w roli Lary? Spotkałaś kogoś kto nie odróżnia fikcji od rzeczywistości?

Lucy: E3 kompletnie mnie zatkało. Nigdy nie widziałam naraz tylu mężczyzn zafascynowanych Larą.

Pytanie: Czy rola Lary Croft dodała ci pewności siebie?

Lucy: Z całą pewnością otworzyła nowe możliwości. Ja zawsze byłam pewna siebie. Myślę, że właśnie dzięki temu dostałam tę pracę.

Pytanie: Bez wątpienia. Czy uważasz, że Angelina Jolie zagra dobrze Larę w filmie Tomb Raider? A może ty też w nim będziesz?

Lucy: Nie, mnie tam nie będzie, ale Angelina Jolie będzie fantastyczna.

Pytanie: Czy przechodzisz jakiś specjalny trening, żeby bardziej upodobnić się do Lary?

Lucy: Troszkę. Na pierwszym castingu na Larę powiedziano mi, żebym popracowała nad mięśniami. To z całą pewności podniosło moje szanse.

Pytanie: Czy umiesz posługiwać się bronią tak dobrze jak Lara?

Lucy: Mam pewny uścisk i bystre oczy...

Pytanie: Z czego jest zrobiona koszulka Lary? Z plastiku? Jest bardzo awangardowa.

Lucy: Bluzka jest zrobiona z bardzo cienkiego, gumowego materiału. Jest dość wygodna, ale za to można się naprawdę spocić.

Pytanie: Na pewno. Czy masz chłopaka? Jeżeli tak, to co myśli o twojej pracy?

Lucy: Tak, mam chłopaka. Też jest modelem i docenia moją pracę. Wie, jaka to dobra posada.

Pytanie: Czy są jeszcze jakieś komputerowe piękności, którymi chcałabyś być? Może Joanna Dark?

Lucy: Myślę, że nikt nie dorównuje Larze i raczej mnie nie przekona.

Pytanie: Co będzie następne dla Lucy Clarkson?

Lucy: Obserwujcie mnie!

Więcej w Fandom

Losowa wiki