Fandom

Tomb Raider Wiki

Lara Weller - Wywiad

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Neil West namówił Larę Weller na wspólnego drinka w Lodnynie i przy okazji zadał jej kilka pytań.

Pytanie: Więc jak dostałaś tę pracę?

Lara Weller: Przez kilka lat byłam modelką prezentującą stroje kąpielowe i bieliznę.Tak się złożyło, że byłam w Wielkiej Brytanii podczas castingu do roli Lary Croft. Wyglądam jak ona, mam ciemne włosy i w dodatku nazywam się Lara. Widać takie było przeznaczenie.

Pytanie: Z pewnością było tam wiele dziewcząt.Czy walka była zacięta?

Lara Weller: Nie było żadnej walki.Było tam wiele kandydatek, ale jestem pewna, że jak tylko mnie zobaczyły to pomyślały "Oto i Lara Croft".

Pytanie: Co kazali ci robić?

Lara Weller: Musiałam się przebrać, dostałam jakieś pistolety i zaczełam ustawiać się do tych wszystkich pozycji, z których słynie Lara. Wdzięk Lary polega na tym, że jest ona silna i pewna siebie, a zarazem sexowna w tym samym momencie.Musiałam więc zrobić to samo przed kamerą.

Pytanie: Więc jesteś w życiu prywatnym podobna do Lary Croft?

Lara Weller: Ona jest twarda.Ja też potrafię taka być, a już szczególnie gdy mam jakieś kłopoty.Kocham też przygody.Bawiłam się bungee-jumping i uważam to za niesamowitą rzecz.Nie bałam się i teraz planuję skok na spadochronie.

Pytanie: A co powiesz o podobieństawach fizycznych.Masz dobre włosy i wzrost, ale Lara jest znana też przez...te no...sama wiesz.

Lara Weller: Ha! Dlaczego faceci zawsze pytają o biust? No ale to prawda...Lara ma 2xD, a ja 34B. Ale żadna kobieta nie ma takiego naturalnego biustu (mowa o Larze C. oczywiście :). Ja jestem zadowolona ze swojego, jak tylko myślę o skakaniu, wspinaczce, pływaniu z tym czymś co ma Lara...ouch!

Pytanie: Jak się czujesz skupiając na siebie uwagę wszystkich fanów gier komputerowych na całym świecie?

Lara Weller: Fantystycznie! Podoba mi się.

Pytanie: Masz może chłopaka?

Lara Weller: Tak...mam.Bardzo podoba mu się moja nowa rola.On uwielbia grać w gry. Ma Playstation i Tomb Raider'a (właśnie tak poznałam Larę).Zawsze powtarzał mi, że mogłabym być Larą.

Pytanie: Czy kiedyś namówił cię do ubrania się jak Lara (zanim jeszcze dostałaś tą rolę)?

Lara Weller: Nie, ale teraz mu się podoba.Ja natomiast mam drobne wątpliwości co do tego stroju. Jest bardzo ciasny i łatwo się w nim pocę. Podczas show muszę się przebierać kilka razy.

Pytanie: Hmm ... a lubisz się pocić?

Lara Weller: (śmiech) ... wole być gorąca niż chłodna ... tak myślę.

Pytanie: Jak relaksujesz się po całym dniu bycia Larą Croft?

Lara Weller: Kocham yogę. Może namówię ludzi z Core, żeby umieścili w TR4 kilka ruchów związanych z yogą?

Pytanie: Brzmi nieźle. Czy jesteś otwartą osobą?

Lara Weller: O tak. Nie stresuję się za bardzo. Lubię rozmawiać z ludźmi. Jeśli ktoś rozpoznaje mnie na ulicy to chiałabym żeby podszedł i powiedział "cześć".

Pytanie: Serio? Więc co powinien zrobić facet, żeby wygrać trochę twojego czasu?

Lara Weller: Lubię zabawnych, zrelaksowanych facetów, którzy są przyjaźni i naturalni. Poczucie humoru jest bardzo ważne.Aha ... i lody kokosowe! Przynieś mi lody kokosowe i już będziesz miał u mnie dodatkowy punkt.

Więcej w Fandom

Losowa wiki