FANDOM

Lara Croft and the Blade of Gwynnever – powieść autorstwa Dana Abnetta i Nika Vincenta, wydana 13 września 2016 roku. W odróżnieniu od poprzedniej książki Abnetta, Tomb Raider: The Ten Thousand Immortals, stanowi spin-off gry Lara Croft and the Temple of Osiris oraz komiksu Lara Croft and the Frozen Omen, a nie głównej serii.

Opis Edytuj

Ta samodzielna powieść to niezwykła przygoda Lary Croft, w której pojawia się wystarczająco dużo wystrzałów z podwójnych pistoletów i jej ostrego dowcipu, żeby zadowolić nostalgicznych fanów franczyzy.
Lara Croft wraca do swojego domu w Londynie po tym, jak bezwzględny przeciwnik pokonał ją w wyścigu po bezcenny antyk na Sri Lance. Lecząc siniaki, otrzymuje telefon od starego przyjaciela, który pilnie potrzebuje pomocy i dowiaduje się, że podczas wykopalisk pod City of London odkryto coś naprawdę dziwnego. W trakcie śledztwa Lara odkrywa coś tak niezwykłego, że może zmienić to znaną historię nie tylko Wysp Brytyjskich, ale też całego świata, zostaje jednak wciągnięta w niebezpieczny światek szpiegostwa, spisku i czarnorynkowych operacji. Stawka jest zbyt wysoka. Lara wyrusza w misję dookoła świata, której celem jest odzyskanie cennego antyku łączącego współczesny świat ze starożytnymi mitami i legendami, podczas gdy dawni wrogowie i nowe zagrożenia starają się ją powstrzymać i nie dopuścić do tego, żeby poznała prawdę. Jaki sekret skrywa ostrze, komu może naprawdę zaufać i czy w ogóle uda jej się przeżyć tę misję?
Historia napisana została przy współpracy twórców gier z Crystal Dynamics.
Oficjalny opis wydawcy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki