Fandom

Tomb Raider Wiki

Lara Croft Tomb Raider: The Reckoning

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

W marcu 2006 roku, w kanadyjskiej interaktywnej telewizji cyfrowej Bell ExpressVu, miała miejsce premiera pierwszego epizodu gry, zatytułowanej "Tomb Raider: The Reckoning" (Rozrachunek). Drugi epizod pojawił się we wrześniu 2006 roku. Nic nie wskazuje na to, by miał się kiedykolwiek ukazać epizod trzeci.

Gra została przygotowana przez firmę Denki przy współpracy z Waterfront Entertainment. Denki od lat tworzą interaktywne tytuły, w swoim dorobku mają m.in. "Shreka", "Scooby Doo" czy "Who Wants to Be a Millionaire?" wyprodukowane kilka lat temu dla Sky TV. "Tomb Raider: The Reckoning" przypomina "TR: Apocalypse", grę stworzoną w 2002 roku dla kanału Sky Gamestar. Stacja ta podała, że w ich Tomb Raidera grano ponad 800 000 razy zaledwie w krótkim czasie po premierze, która miała miejsce w grudniu 2002 roku. Nic dziwnego, że kolejna telewizja cyfrowa zainteresowała się panną Croft. Bell ExpressVu twierdzi, że Lara stała się numerem jeden wśród ich interaktywnych gier. Nowa przygoda panny Croft pojawiła się w kilku stacjach w Ameryce Północnej.

Producent Wydawca Premiera Platforma
Denki, Waterfront Entertainment Eidos, Bell ExpressVu EP1:03.2006
EP2:09.2006
TV cyfrowa Bell ExpressVu

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki