Fandom

Tomb Raider Wiki

Lara Croft Tomb Raider: The Osiris Codex

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

» Gra dostępna dla następujących telefonów:

Nokia 3200, 3650, 5100, 6100, 6220, 6600, 6610, 7210, 7250, 7650

Motorola v525, v600, T720, T720i

Sharp GX10, GX20

Sagem My-V65

Producent Wydawca Premiera Platforma Dostępność w PL
IOMO Eidos Interactive jesień 2003 telefony z Javą Marzec 2005

FabułaEdytuj

Przez ostatni tydzień nagłówki wszystkich gazet mówiły tylko o jednym - zuchwałej kradzieży Leydon Papyrus, staroegipskiego dzieła kryjącego tajemną wiedzę alchemiczną. Lara Croft otrzymuje anonimowe zlecenie aby odnaleźć The Osiris Codex, tajemniczy relikt znajdujący się w niedawno odkrytym grobowcu. Czy ma to związek z ostatnimi wydarzeniami opisywanymi w mediach? Skradziony manuskrypt jest najstarszym wyrobem metalurgicznym starożytnego Egiptu, a Ozyrys zawsze jest łączony z alchemią...

Biegaj, skacz, wspinaj się, strzelaj i wymyśl najlepszą drogę przez wszystkie levele omijając przy tym pułapki, przeszkody i eliminując wrogów, którzy jak zwykle będą chcieli utrudnić Ci podróż w poszukiwaniu bajecznych skarbów Egiptu.

Recenzja GameSpotEdytuj

Konsolowa wersja Tomb Raider'a przez ostatnie lata stacza się coraz bardziej na dno. Na szczęście nie można nic takiego powiedzieć o grach przeznaczonych na mobilne platformy co pokazuje także wydany ostatnio przez Eidos'a Osiris Codex.

Podczas gry Lara poszukuje skarbu w ogromnych pieczarach - o ich rozległości niech świadczy fakt, że początkowe lokacje (w sumie jest ich dziewięć) przechodzi się przez kilka minut nawet jeżeli doskonale wiesz co i gdzie trzeba zrobić. Gra ma dobry poziom trudności a twórcom udało się uniknąć misji typu "odnajdź klucz i idź do wyjścia". Co więcej, broni używa się w sumie niewiele ponieważ przez większość czasu musisz myśleć jak przejść dalej.

Na szczęście przyjemność z gry w Tomb Raider'a nie jest zakłócana przez przeciążenie telefonu - gra działa bardzo płynnie. Grafika stoi na wysokim poziomie - wszystko jest ostre i wyraźne, a nieczęste wstawki dźwiękowe nadają grze przyjemny klimat.

Tomb Raider - The Osiris Codex jest dosłownie wielką przygodą zapakowaną w małe pudełko. Wierzcie lub nie, ale ta gra jest o wiele lepsza od wersji konsolowej.

Damon Brown

Ocena: 8.4/10

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki