Fandom

Tomb Raider Wiki

Lara Croft Tomb Raider: The Action Adventure

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

W listopadzie 2006 roku Bright Entertainment wydało interaktywną grę na płycie DVD Video pt. „Lara Croft Tomb Raider: The Action Adventure”. Produkcja ta skierowana jest głównie do graczy, którzy nie mają doświadczenia z grami oraz nie posiadają sprzętu do ich uruchomienia – konsol, czy komputerów. W „Action Adventure” może zagrać każdy posiadacz zwykłego odtwarzacza DVD. Gra uruchamia się także na komputerach z napędem DVD i odpowiednim oprogramowaniem (np. dzięki programowi Power DVD). Sterowanie Larą na stacjonarnych odtwarzaczach odbywa się za pomocą pilota – przyciskami: góra, dół, lewo, prawo, enter, natomiast na komputerze za pomocą myszki. W grę można grać wielokrotnie, poprawiając swoje wyniki. Pozwala ona także graczom na tworzenie drużyn i granie przeciw sobie.

Podczas rozgrywki poprowadzimy Larę Croft przez mroczne uliczki Paryża i ciemne korytarze Pragi, będziemy wspinać się na budynki i rozmawiać z napotkanymi postaciami. Wszystko po to, żeby dowiedzieć się kto i dlaczego zabił jej pomocnika i bliskiego przyjaciela, Wernera Von Croy'a. Jak widać, gra jest swego rodzaju konwersją „Angel of Darkness” na nową platformę. Grafika jak i fabuła są identyczne. Oczywiście gra została skrócona i zmodyfikowana dla potrzeb odtwarzaczy DVD. Co ciekawe, głosu ponownie użyczyła Larze Jonell Elliott. Prócz panny Croft, pojawia się również Kurtis Trent. Do produkcji TR na iDVD skorzystano z „Angel of Darkness”, a nie nowszej „Legend”, ponieważ ten ostatni tytuł nie był jeszcze gotowy w momencie gdy firma Bright Entertainment przygotowywała TR na odtwarzacze DVD. Grę stworzono nagrywając sekwencje filmowe z „Angel of Darkness”, a następnie odpowiednio je przerabiając.

Producent i wydawca Premiera Platforma
Bright Entertainment 06.11.2006 Odtwarzacz DVD

LEVELEEdytuj

AKT I
- Street of Paris
- Rooftops of Paris
- Margot Carvier's Apartment
- Parisian Ghetto
- Le Serpent Rogue
- The Graveyard
- Bouchard's Hideout
- Renne's Pawnshop

AKT II
- Louvre Storm Drains
- Louvre Galleries
- Louvre Office
- Archaeological Dig
- Hall of Seasons
- Galleries Under Siege
- Von Croy's Apartment

AKT III
- Vasiley's Apartment - Prague
- The Strahov Fortress
- Bio-Research Facility
- Aquatic Research Area
- Vault of Trophies
- Eckhardt's Lab

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki