Fandom

Tomb Raider Wiki

Lara Croft Tomb Raider: Apocalypse

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tralogo.jpg
Specjalnie dla brytyjskiego interaktywnego cyfrowego kanału telewizyjnego Sky Gamestar, firma Minds Eye Productions wyprodukowała cztery odcinki "telewizyjnej" wersji Tomb Raidera. Tytuł tej produkcji brzmi "Lara Croft Tomb Raider: Apocalypse". Pierwszy epizod pojawił się zimą 2002 roku, kolejne dwa w 2003. Po dwóch latach przerwy, jesienią 2005 roku Sky Gamestar zaprezentowało czwarty, ostatni epizod.

Gra "Tomb Raider: Apocalypse" jest wynikiem umowy zawartej pomiędzy Eidos Interactive i BSkyB. Eidos zapewnił drugiej firmie wyłączność na telewizyjną publikację gry. Za pośrednictwem kanału Sky Gamestar, oferowanego przez platformę cyfrową Sky Digital, Lara trafiła do 6 milionów abonentów w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Koszt obcowania z interaktywną Larą wynosi 75 pensów za jedną rozgrywkę. Interaktywne gry z panną Croft szybko odniosły wielki sukces. Sky Gamestar podało, że w ich Tomb Raidera grano ponad 800 000 razy zaledwie w krótkim czasie po premierze, która miała miejsce w grudniu 2002 roku.

Producent Wydawca Premiera Platforma
Minds Eye Eidos, BSkyB EP1: 18.12.2002
EP2: 16.06.2003
EP3: 25.12.2003
EP4: jesień 2005
TV cyfrowa
Sky Gamestar

Więcej w Fandom

Losowa wiki