Fandom

Tomb Raider Wiki

Joslin Reyes

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Reyes.jpg
Joslin Reyes
Informacje biograficzne
Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Czarne

Rodzina

Córka: Alicja

Zawód

Policjant (wcześniej), Mechanik

Przynależność

Załoga Endurance

Występowanie

Tomb Raider (2013)

Joslin "Jos" Reyes jest 42-letnią afroamerykanką i mechanikiem z Endurance. Zanim stała się mechanikiem, była kiedyś policjantem. Interesuje się majsterkowaniem, zwłaszcza przy silnikach.

Biografia Edytuj

Joslin dorastała w Queens, jednej z najtrudniejszych dzielnic  Nowego Jorku. Jest bardzo chłodna w słowach, ale ma też ciepłą stronę. Po oskarżaniu o zamordowanie miejscowego przywódcy gangu Reyes została zawieszona w nowojorskiej policji. Ze względu na naturalne zainteresowanie silnikami, po ponownym przeszkoleniu znalazła pracę jako mechanik.

Reyes zna Condara Rotha od 15 lat, a przy okazji, pracowała na Endurance jego statku, na stanowisku głównego mechanika. Reyes ma 14-letnią córkę, Alicję. Alicja mieszka z siostrą Reyes, kiedy ona pracuje z "Wujkiem Rothem”. Alicja nie wie, że Roth jest jej ojcem. Joslin nienawidzi bycia z dala od niej, ale Roth płaci jej lepiej niż warsztat, w którym kiedyś pracowała. Powrót do domu, do swojej córki, zawsze jest główną motywacją Joslin.

Pewnego dnia chciałaby zarobić wystarczająco dużo pieniędzy, aby otworzyć swój własny warsztat i spędzać więcej czasu z córką.

Będąc jednym z ocalałych jest pierwsza widziana na wyspie, pomagając innym ocalałym z wraku, ale nie słyszy Lary wzywającej pomocy z powodu burzy.

W swoich listach pokazuje, że ona i Conrad są zaangażowani w związku, który ukrywają przed resztą załogi. Alicja jest córką Rotha mimo, że on o tym nie wie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki