FANDOM

TheIris.jpg
Iris to starożytny artefakt odnaleziony w Kambodży. Został odkryty wspólnie przez Larę i Wernera von Croy'a w 1984 roku w Angkor Wat. Kiedy Werner próbował wyjąć Iris z mechanicznej kuli na kształt Ziemi, (nawet Lara ostrzegła go przed pułapką), sala zaczęła się trząść i Werner został zamknięty w kuli Ziemskiej. Cała Sala została zasypana gruzem a Larze w ostatniej chwili udało się uciec. Nie wiemy, jak długo Werner został uwięziony w kuli, ale ostatecznie uciekł i wziął Iris ze sobą.

Werner założył firmę badawczą: Von Croy Industries, która miała wieżowiec w Nowym Jorku. W budynku prowadzone były badania nad Iris. Lara włamała się do budynku i wykradła przedmiot. Trzyma Iris w pokoju z artefaktami do dziś. Z Iris można wydobyć pomarańczową substancję. Trzy półkule o różnych rozmiarach w przypadkowych kierunkach obracają się wokół centrum.

MocEdytuj

Moc Iris jest przedstawiona tylko w Kronikach. Lara używa go, by się teleportować z jednego pomieszczenia do drugiego. Na Iris nie działa grawitacja więc unosi się w powietrzu.

WystępowanieEdytuj

Iris widzimy w trzech grach:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki