Fandom

Tomb Raider Wiki

Industrial Rooftops

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Angel of Darkness levele

Industrial Rooftops (pl. Dachy budynków przemysłowych) to level w Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness.

SolucjaEdytuj

Wejdź na beczkę, a z niej na drabinę. Złap się sznura i przesuwaj się po nim aż będziesz nad dachem podciągnij wtedy nogi. Zeskocz w bezpiecznym miejscu. Uważaj bo cały czas jesteś na celowniku snajpera z helikoptera. Pobiegnij za skrzynki i weź apteczkę. Zjedź po dachu na metalowy mostek. Wywarz drzwi, weź pieniądze i idź przed siebie. Przejdź przez kolejne pomieszczenie, tu zabierz batona i nabój, a potem przez mostek. Nie wchodź przez drzwi tylko zejdź na dół po drabinie. Na dole pociągnij pudło z beczką pod drabinę, Lara w ten sposób wzmocni swoje nogi. Idź w lewo, po drodze podnieś nabój, gdy dojdziesz do ogrodzenia skręć w zaułek po lewej i podnieś apteczkę. Wróć, zastrzel pieska i przejdź przez ogrodzenie w miejscu gdzie nie ma drutu kolczastego. W czerwonym kontenerze znajdziesz magazynek. Nic tu po tobie. Wróć i przeczołgaj się pod drzwiami garażu. Weź apteczkę po czym skocz na skrzynkę, a z niej na kładkę po lewej. Przejdź po niej i przeskocz na jaśniejszą kładkę. Podciągnij się i wdrap się na drabinę. Weź nabój, przeskocz przez dziurę i przejdź przez drzwi, a potem przez korytarz. Otwórz drzwi, znajdziesz się na zewnątrz budynku. Skocz na schody i zejdź niżej - wzbogacisz się o parę monet. Z powrotem n górę i przez drzwi, po drabinie i znowu drzwi. Teraz jesteś na dachu. Za budką są pieniądze. Przy prawej krawędzi brakuje fragmentu siatki, wykorzystaj to i skocz wyżej na mały daszek. Zejdź po drabince i weź apteczkę. Wróć na dach i podejdź do krawędzi.

SzczegółyEdytuj

Znaleziona BrońEdytuj

  • brak

SojusznicyEdytuj

  • Brak

WrogowieEdytuj

Zwiedzone LokacjeEdytuj

  • Paryż

PrzedmiotyEdytuj

SekretyEdytuj

  • brak

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki