Fandom

Tomb Raider Wiki

Henri Triplette

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Henri76.jpg
Henri Triplette - Pojawił się w Trzecim komiksie. Był jednym z członków załogi, na Hiszpańskim Galeonie, który transportował maskę meduzy. Postanowił z niej uciec, gdyż nieznane siły kierowały ludźmi i morowali się nawzajem. Zabrał ze sobą Maskę Meduzy i wypłyną dalej w morze. Został wyłowiony przez Angielski statek. Statek nigdy nie dotarł do Ameryki, jednak krążyły legendy że kilka dni później w Chinach, pojawił się bezzałogowy statek z francuzem na czele szukającym klucza.

Henri jest autorem listu znalezionego przez Chase'a we wraku statku: "Takoż załoga oszalała i musiałem szybko działać, by uniknąć śmierci na rei. Minęło 3 tygodnie od opuszczenia Hiszpanii i 6 pełnych dni szaleństwa. Jakaś nieczysta siła zmusiła załogę do buntu i wymordowania kapitana , reszty załogi i pasażerów [...] Niczym wyprawa do samego piekła może zakończyć się tyko w jeden sposób. W obliczu zdrady na pokładzie, postanowiłem opuścić statek gdyż coś... wypowiedziane zło zmusza nas do zabijania siebie na wzajem. Choć postanowiłem uciekać, nie opuszczę statku... bez skarbu. Niechaj ten list znaczy grób, który niechybnie czeka maruderów. Gdyż ich dusze są skazane na wieczne męki".

Więcej w Fandom

Losowa wiki