FANDOM

Grim Reaper, znana również pod tytułem The Last Gamble – piąta historia z serii komiksowej Tomb Raider: The Series, zawarta w zeszytach od trzynastego do czternastego, które ukazywały się od 25 kwietnia do 11 lipca 2001 roku.

Wydania Edytuj

W 2001 roku nakładem wydawnictwa Titan Books na rynku brytyjskim ukazał się tom Tomb Raider Volume 3: Lost Horizons, zawierający historie Chasing Shangri-La, Grim Reaper i Without Limit. 6 października 2002 roku identyczne pod względem zawartości wydanie, zatytułowane Chasing Shangri-La, pojawiło się w Stanach Zjednoczonych nakładem wydawnictwa Image Comics.

Pod koniec grudnia 2006 roku Grim Reaper, wraz z pozostałymi czterdziestoma sześcioma zeszytami, ukazała się w wydaniu zbiorczym Tomb Raider: Compendium, opublikowanym przez wydawnictwo Image Comics.

30 listopada 2016 roku, wraz z historiami Maska Meduzy, The Merlin Stone, Dead Center, Chasing Snagri-La i Without Limit, wydana została przez wydawnictwo Dark Horse Comics w ramach albumu Tomb Raider: Archives Volume 1.

W Polsce komiks ukazał się nakładem wydawnictwa TM-Semic w 2003 roku w formie jednego zeszytu. Był to ostatni komiks z serii, który ukazał się na polskim rynku. Wydawca jako powód anulowania cyklu podał słabą sprzedaż oraz fakt, że po premierze gry The Angel of Darkness przestała cieszyć się powodzeniem.

Fabuła Edytuj

Zeszyt 1 Edytuj

Lara Croft próbuje odzyskać jadeitowy posążek, który został skradziony przez japońską mafię. Pomaga jej nowa asystentka.

Zeszyt 2 Edytuj

Bohaterowie trafiają do Hondurasu w Ameryce Środkowej. Jednak otaczająca parę dżungla kryje wiele niebezpieczeństw, wobec tego muszą bardzo uważać. Wreszcie Lara i Chase Carver trafiają do grobowca.

Galeria okładek Edytuj

Komiksy Tomb Raider
Tomb Raider: The Series
(Top Cow)
Maska Meduzy (#1-4) • The Merlin Stone (#5-6) • Dead Center (#7-10) • Chasing Shangri-La (#11-12) • Grim Reaper (#13-14) • Without Limit (#15) • Pieces of Zero (#16-20) • Year of the Cat (#18) • The Trap: Path of the Tiger (#21-23) • Medusa’s Garden (#24) • Endgame (#25) • Abyss (#26-28) • Strange Flesh (#29-30) • Conquista (#31) • The Angel of Darkness (#32-34) • The Black Legion (#35-37) • Bloodstones (#38-39) • Risen (#40) • Spirit Walker (#41-42) • Tower of Souls (#43-44) • Inner Demons (#45) • Gathering Storm (#46-48) • Vendetta (#49) • Alpha/Omega (#50)
Tomb Raider
(Dark Horse)
PoczątekSeason of the Witch (#1-6) • Secrets and Lies (#7-12) • Queen of Serpents (#13-18) • SporeLara Croft and the Frozen Omen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki