Fandom

Tomb Raider Wiki

Firefall - Kings Dominion

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

LokalizacjaEdytuj

Poniżej po lewej mapa sieci parków Cedar Fair z zaznaczonym na zielono parkiem Kings Dominion oraz po prawej mapka parku rozrywki Kings Dominion z zaznaczonym Tomb Raider: Firefall.

Budowa FIREFALLEdytuj

Pod koniec 2004 roku rozpoczęto budowę TR: Firefall oraz restauracji TR: Grill.

Otwarcie FIREFALLEdytuj

TR: Firefall zostało otwarte 19 marca 2005 roku.

Opis TR: FIREFALLEdytuj

Zabawa rozpoczyna się od wejścia na teren tajemniczych ruin. Następnie uczestnicy podchodzą do właściwego urządzenia. Firefall jest jedną z największych na świecie karuzel obrotowych typu Top Spin. Została stworzona przez niemiecką firmę Huss, specjalizującą się w tego typu atrakcjach. Ten ogromny Top Spin pomieści za jednym razem 38 osób. W przeciwieństwie do TR: The Ride w parku Kings Island, ten Top Spin znajduje się na świeżym powietrzu. Zabawa na nim trwa ponad dwie minuty. Firefall wyróżnia się tym, że podczas obracania urządzenia na przemian tryskają wokół gejzery oraz wybuchają płomienie.

W 2008 roku atrakcja zmieniła nazwę z "TR: Firefall" na "The Crypt". Zdjęto logo Tomb Raider, ponieważ wytwórnia Paramount Pictures wycofała licencję na atrakcje związane z filmami TR.

GaleriaEdytuj

Niektóre treści na tej stronie mogą pochodzić z oficjalnej polskiej strony World of Tomb Raider.

Więcej w Fandom

Losowa wiki