FANDOM

Rozmowy radiowe – seria dokumentów znajdowanych przez Larę na Syberii w grze Rise of the Tomb Raider. Składają się na nią cztery wiadomości radiowe zostawiane dla Lary przez Jonę Maiavę.

Rozdzieleni Edytuj

Rozmowy radiowe - Rozdzieleni
Odtwórz

Lara. Lara. Laaaaara! Odpowiedz. Kiedy ostatni raz cię widziałem, byłaś... Cholera, Laro, mam nadzieję, że żyjesz.

Po lawinie złapałem jakiś sygnał. Jeden krótki dźwięk, ale to na pewno byt twój głos. Wiem, że to słyszałem. Wiem, że przeżyłaś. Przynajmniej jeśli chodzi o lawinę. Od tej pory nie miałem żadnej łączności. Ale będę próbować. Wiem, że kazałaś mi stąd odejść, poszukać bezpiecznego miejsca, ale... naprawdę myślałaś, że cię tak zostawię? Powinnaś mnie znać już trochę lepiej.

Kontakt Edytuj

Rozmowy radiowe - Kontakt
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Doszedł aż do kompleksu. Powinnam się była tego spodziewać. Trzymaj się, Jonah.

Jeśli tam jesteś i mnie słyszysz... proszę cię... uważaj na siebie.

Niebezpieczeństwo Edytuj

Rozmowy radiowe - Niebezpieczeństwo
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Cholera, Jonah! W co ty się, u diabła, wpakowałeś?

Tym razem podszedłem bliżej. Pomyślałem, że kiedy cię znajdę, będę mógł przekazać ci jakieś przydatne informacje. Na razie wiem tyle: prowadzą tu jakąś operację. Coś dużego. Setki mocno nieciekawych żołnierzy – żadnych oznaczeń, nic. Wszystko odbywa się w tym starym rosyjskim obiekcie. Zdaje się, że to więzienie, jeden z niesławnych obozów gułagu. Laro, przyszedłem tu, bo myślałem, że potrzebujesz mojej pomocy, ale, Chryste, to chyba nie było mądre posunięcie. Niedługo to ja mogę potrzebować ratunku.

Mam tylko nadzieję, że żyjesz i mnie słyszysz. Zostanę tu tak długo, jak zdołam, ale robi się cholernie zimno. Wkrótce będę musiał znaleźć jakieś schronienie.

Protektor Edytuj

Rozmowy radiowe - Protektor
Odtwórz

Laro, dzięki Bogu, myślę, że trafiłem na twoje ślady. Wiedziałem, że żyjesz. Tysiące ton lodu i śniegu nie wystarczy, żeby wykończyć moją matą ptaszynę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki