FANDOM

Dziennik ruchu oporu – seria dokumentów znajdowanych przez Larę na Syberii w grze Rise of the Tomb Raider. Składa się na nią sześć wpisów sporządzonych przez Sofię, z których część napisana została przed wydarzeniami z gry, a część już w jej trakcie.

Nowy dzień Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Nowy dzień
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Mieszkańcy tej doliny czekali dziesiątki lat, wiedząc, że ktoś nadejdzie...

Nadszedł dzień, którego się obawiałam. Nie możemy dłużej udawać, że tak nie jest. Śmigłowce, które widzieliśmy wczoraj o zachodzie słońca, to kolejny najazd na nasze ziemie.

Dorastaliśmy w cieniu zmagań naszych rodziców, a teraz wszystko wskazuje na to, że sami będziemy musieli podjąć walkę. Musimy wypełnić nasz święty obowiązek. Musimy chronić źródło bożej łaski na Ziemi.

Zaginiony Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Zaginiony
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Jeden z nich zaginął. Sprawia wrażenie ważnej osoby...

Mój ojciec gdzieś przepadł. Wczoraj w nocy powiedziałam mu o najeźdźcach i o broni, którą dysponują. O wschodzie słońca już go nie było. Cyryl mówił, że na pewno wróci, ale dzień już prawie się kończy, a jego nadal nikt nie widział.

Obawiam się, że ten stary szaleniec mógł zrobić coś nierozważnego. Potrzebujemy go. Teraz nawet bardziej niż kiedykolwiek.

Niebezpieczne przedsięwzięcie Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Niebezpieczne przedsięwzięcie
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Muszą podejmować wielkie ryzyko, żeby zaspokoić podstawowe potrzeby. Trudne życie zahartowało tych ludzi...

Wraz z Eliasem spróbuję dotrzeć do wzgórz. Tam, gdzie mieszka stary niedźwiedź. Ludzie Trójcy nadal urządzają się w starej bazie sowieckiej. Wyruszymy dopiero, gdy zapadnie noc.

Podejmujemy wielkie ryzyko, ale wiemy, że czeka nas walka. Jeśli mamy przeżyć tę walkę, będziemy potrzebować roślin leczniczych rosnących na tych wzgórzach.

Pancerz z wiary Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Pancerz z wiary
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Nie mogą wiecznie walczyć. Każdy nowy najeźdźca osłabia ich dla kolejnego. To niemożliwe przedsięwzięcie...

Nie doceniłam naszych wrogów. Elias nie żyje przez moje głupie zachcianki, a mój ojciec już od dwóch dni nie daje znaku życia. Aby pokonać Trójcę, musielibyśmy być w pełni sił, ale wszystko wskazuje na to, że śmiertelny cios został zadany zanim jeszcze rozpoczęła się walka.

Wiara jest naszą opoką, ale nie ochroni nas przed nieprzyjacielem, który z każdym kolejnym pokoleniem staje się coraz silniejszy. Nawet jeśli teraz uda nam się przeżyć, obawiam się, że następnym razem nasze dzieci nie będą miały tyle szczęścia.

Gość Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Gość
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Cały czas mnie obserwowali... nie byli pewni, czy mogą mi ufać. Mam nadzieję, że przekonałam ich do siebie.

W dolinie jest jakaś kobieta. Nie jest jedną z nas, ale nie jest też jedną z nich. Widziałam ją tej nocy, kiedy zginął Elias. Walczyła ze ścigającymi nas ludźmi.

Słyszę teraz od zwiadowców, że widziano ją z moim ojcem i oboje byli wolni. Nie wiemy, czego ona chce ani czy możemy jej ufać, ale jeśli sprowadzi mojego ojca z powrotem, może jednak Bóg nas nie opuścił.

Ocalały Edytuj

Dziennik ruchu oporu - Ocalały
Odtwórz
Przemyślenia Lary: Są gotowi zginąć w obronie swojej sprawy, chociaż nie mają nadziei na wygraną...

Nie mamy żadnych szans w walce z Trójcą. To oni przepędzili naszych przodków z cesarstwa, a teraz przybyli dokończyć dzieła.

Niewiele pozostało w nas ze świętego ludu, jakim byli nasi przodkowie. Tylko nasza sprawa pozostaje niezmienna. W głębi serca nie wierzę, że zdołamy ich pokonać. Wiem jednak, że możemy podjąć tę próbę nawet za cenę życia. Tylko tego oczekuje od nas Bóg i nasz Prorok.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki