Fandom

Tomb Raider Wiki

Derelict Apartment Block

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Angel of Darkness levele

Derelict Apartment Block (pol. Zniszczony blok mieszkalny) to level w Lara Croft Tomb Raider: The Angel of Darkness.

SolucjaEdytuj

Teraz jesteś „ ścigany” więc musisz się spieszyć. Najlepiej zastaw szafka po prawej drzwi i biegnij na górę. Na każdym piętrze w korytarzu leży apteczka lub lekarstwo, zbierz je. Po chwili zobaczysz jak do domu wpada brygada i rzuca granaty dymne. Biegnij dalej, przeskocz dziurę w schodach, potem większą dziurę na kolejnym piętrze. Przy schodach przesuń szafkę i wbiegnij wyżej. Skręć w korytarz po lewej i wejdź do pokoju. Przybędzie ci więcej mocy. Lara odetchnie teraz powietrzem ale nie na długo. Przeszukaj szafki i leć wyżej. Droga jest zagrodzona przez belki, musisz skorzystać z innej drogi. Na półpiętrze przesuń pudło i skocz z niego w stronę barierki, złap się i podciągnij. Przejdź przez drzwi podnieś klucz z podłogi i weź ten co wisi na ścianie. Uruchom windę i zjedź nią na 2 piętro, przeskocz dziurę i używając klucza wejdź do pokoju. Przeszukaj szafki zabierz ich zawartość. Wróć windą na samą górę do pokoju gdzie uruchomiłeś windę i przejdź przez białe drzwi.

SzczegółyEdytuj

Znaleziona BrońEdytuj

SojusznicyEdytuj

  • Brak

WrogowieEdytuj

Zwiedzone LokacjeEdytuj

  • Paryż

PrzedmiotyEdytuj

SekretyEdytuj

  • brak

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki