Fandom

Tomb Raider Wiki

Dean Georgaris

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Dean Georgaris - Scenarzysta drugiego filmu z Larą Croft: Tomb Raider: Kolebka Życia.

InfoEdytuj

Georgaris jest autorem scenariusza wchodzącego niedługo na ekrany kin filmu "The Manchurian Candidate" z Denzelem Washingtonem, Meryl Streep oraz Livem Schrieberem, w reżyserii Jonathana Demme'a, a także filmu "Paycheck" z udziałem Bena Afflecka, Aarona Eckharta i Umy Thurman w reżyserii Johna Woo. Georgaris zakończył niedawno pracę nad swoim najnowszym projektem autorskim - "Tristanem i Izoldą", który zostanie wyreżyserowany przez Kevina Reynoldsa, a wyprodukowany przez Ridley'a Scota. Zajmuje się również adaptacją na potrzeby filmu nagrodzonej powieści Yanna Martela Life Of Pi. Film zostanie wyprodukowany przez 20th Century Fox we współpracy z New Regency.

Georgaris wychowywał się w Nowym Jorku, tam też ukończył z wyróżnieniem Swarthmore College, gdzie specjalizował się w naukach politycznych. Po sześciomiesięcznym pobycie we Florencji zdecydował się jednak na karierę artystyczną. Początkowo zapisał się na kursy reżyserskie prowadzone przy Szkole Filmowej USC. Kursów tych jednak nie ukończył, zajął się bowiem na dobre i z powodzeniem pisaniem scenariuszy.

Inne ProjektyEdytuj

  • Zapłata

Więcej w Fandom

Losowa wiki