Fandom

Tomb Raider Wiki

Conrad Roth

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Roth.jpg
Conrad Roth
Informacje biograficzne
Płeć

Mężczyzna

Kolor włosów

Siwe

Data urodzenia

1961

Data śmierci

maj 2013

Rodzina

Córka: Alicja

Zawód

Żołnierz (wcześniej), Archeolog

Przynależność

Załoga Endurance

Występowanie

Tomb Raider (2013)

Roth jest postacią pomagającą Larze w rozwoju pod kątem charakteru – nie chodzi tu o to żeby ukierunkowywał ją, aby stawiła czoła rodzinnemu nazwisku, lecz żeby pomógł jej wejść w skórę twardego surviwalisty.

Biografia Edytuj

Roth nabył swojej siły oraz poważnego podejścia do życia dzięki dwóm sezonom szkoleniowym w Królewskich Jednostkach Piechoty Morskiej. Podjąwszy decyzję, by swoje wyjątkowe umiejętności przemienić w czyn po odejściu z wojska, Roth stał się wolnym strzelcem pośród poszukującej skarbów braci, poszukując zatopionych wraków okrętów, ścielących morskie dna celem odnalezienia wszystkiego, co przedstawia wartość. Podróżując po świecie, za reputację stawia swoją inteligencję, twardość, oraz tendencję do naginania prawa byle by tylko dostać starożytne artefakty w swoje ręce. Aby osiągnąć założony cel oraz aby zadowolić swoją załogę, Roth kłamie, oszukuje oraz łamie prawo. Nie ma u niego miejsca na wyrzuty sumienia.

Reyes zataiła 13 lat przed wydarzeniami z gry, że jest z nim w ciąży. Ostatecznie nigdy się o tym nie dowiedział, gdyż zginął na wyspie ratując Larę. Ich córką jest rudowłosa Alicja.

Nie mamy pewności odnośnie długoterminowych związków/relacji Rotha, jego obecny styl życia doprowadził go niemalże do stanu, w którym jest praktycznie całkowicie oddany morzu. Lata skutecznie przeprowadzanych misji, umożliwiały mu zdobywanie co raz to większych i większych jednostek i ostatecznie doprowadziły do tego, że stał się kapitanem bardzo dobrze wyposażonego statku ratowniczego Endurance.

Więcej w Fandom

Losowa wiki