FANDOM

Oni.jpg

Wojownik Burzowej Gwardii przemieniony w oni

Burzowa Gwardia – legion niezwykle utalentowanych samurajów, którzy poprzysięgli chronić królową Yamatai, Himiko, oraz służyć jej. Swoją służbę kontynuowali nawet po tym, jak jej dusza uwięziona została w rozkładającym się ciele. Zgodnie z legendą, Burzowa Gwardia była niezrównana w boju, dzięki czemu Himiko mogła podbić ziemie leżące daleko poza Yamatai. Wykorzystując moc słońca i deszczu wywołałaby olbrzymi sztorm, na którego falach Burzowa Gwardia zniszczyłaby ich przeciwników. Plany podboju ościennych państw zostały pokrzyżowane przez zakłócenie rytuału wyniesienia, co uwięziło królową w gnijącym ciele. Burzową Gwardią dowodził Generał, który popełnił seppuku po samobójczej śmierci następczyni królowej, która posłużyła się do tego ukradzionym generałowi nożem. Po śmierci generała nowym przywódcą oni został prawdopodobnie Prześladowca[1].

Po unieszkodliwieniu Słonecznej Królowej, członkowie Burzowej Gwardii stali się nieumarłymi i wynaturzonymi stworzeniami znanymi jako oni (jap. 鬼). Po uzyskaniu nieśmiertelności, stali się szybsi i bardziej wytrzymali. Ponieważ żołnierze Burzowej Gwardii od narodzin szkoleni byli w sztuce wojny, oni znakomicie posługują się różnego rodzaju broniami, takimi jak łuki czy katany. Odziani w średniowieczne samurajskie zbroje, zdają się być wrogo nastawieni wobec wszystkich przybyszów, nie wyłączając Mathiasa i Solarii. W celu odzyskania energii jedzą ludzkie mięso, a według pogłosek rozpowszechnianych przez jednego ze świadków gwałcą kobiety, żeby stworzyć kolejnych żołnierzy. Co jednak ciekawe, nie od razu zaatakowali Jamesa Whitmana – zrobili to dopiero po tym, jak wypowiedział on słowo 女王 (joō – królowa).

Po ostatecznym zniszczeniu duszy Himiko, członkowie Burzowej Gwardii albo zmarli, albo zostali całkowicie wybici po tym, jak na wyspę dotarły oddziały Trójcy.

Przypisy Edytuj

  1. Wskazywać może na to fakt, że to on dowodził oddziałami Burzowej Gwardii przygotowującymi się do bitwy, wysyłając przeciwko Larze strażników, kiedy została wykryta, a następnie swoim krzykiem przywoływał nowe fale przeciwników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki