Tomb Raider Wiki

Bestia

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

W całej grze występuje tylko jeden taki potwór. Pojawia się on pod koniec levelu „Ice Palace” po wzięciu artefaktu w lodowym pałacu. Nie jest on wcale taki mocny i trudny do pokonania na jakiego wygląda. Po usłyszeniu jego ryków, wystarczy wejść na jakiekolwiek podwyższenie, których jest wkoło dużo i strzelać ze zwykłych pistoletów.

Powraca w dodatku Tomb Raider II Gold. Występuje w levelu Kingdom i Nightmare in Vegas. Prawie nie różni się od poprzednika z Tomb Raider II, jedynie tym razem ma na sobie złote pióra. Aby go pokonać wystarczy również odpowiednia taktyka. W Kingdom należy szybko przebiec przez most, po którym chodzi potwór, wbiec do małego budynku i przesunąć dźwignię. Wrócić ponownie przez most i szybko wbiec w otwarte drzwi po prawej. Teraz szybko biec przez kolejny most do dźwigni. Gdy tylko bestia znajdzie się na moście, należy szybko przełączyć dźwignię. Potwór spadnie w dół i będzie można spokojnie go wykończyć.

W Nightmare in Vegas można schronić się w windzie, bestia nas nie dosięgnie.

Więcej w Fandom