Tomb Raider Wiki

Atlantean Stronghold

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Unfinished Business levels

Atlantean Stronghold to trzeci level w Unfinished Business.

SolucjaEdytuj

Po zjechaniu na sam dół biegnij w kierunku jaskini pełnej lawy. Omiń otwór w podłożu i przeskocz nad kolejnym dołem, z którego wyskakują bąble rozżarzonej substancji. W małej jaskini znajdziesz dwie paczkiamunicji do shotguna - Sekret 1. Wróć na właściwą drogę i zeskakuj niżej, posuwając się jedyną możliwą drogą, która doprowadzi cię do ogromnej jaskini z budowlą na środku i ruinami dookoła. Wskocz na pierwszy poziom "wieży" z czterema filarami, a następnie opuszczaj się jeszcze niżej. Kiedy już dotrzesz na sam dół jaskini, przeszukaj okolicę i pozbieraj wszystkie przydatne przedmioty. Właściwa droga prowadzi przez jedno z okien przewróconej budowli. Ostrożnie wskocz do środka, podnieś z ziemi dwie małe apteczki i skorzystaj z któregokolwiek z otworów w podłodze, aby opuścić się jeszcze niżej. Zanim zeskoczysz upewnij się jednak, czy Lara ma pełen pasek zdrowia, w przeciwnym razie upadek może okazać się śmiertelny.
Trafisz do dziwnej lokacji z kokonami i kilkoma mutantami. Po pozbyciu się przeciwników pozbieraj przedmioty znajdujące się na podestach i udaj się do swoistego mini labiryntu na południu. Uważaj na dziury wypełnione lawą i fruwające strzałki. Na prawo od wejścia skorzystaj ze schodów prowadzących na dół. Biegnij do pomieszczenia z kolejnymi schodami i trzema mutantami stojącymi we wnękach. Zignoruj na razie przedmioty leżące na ziemi i wbiegnij po schodach na piętro. Poprzestawiaj znajdujące się tam wajchy, pamiętając, że użycie niektórych zbudzi potwory na dole - z wysokości poradzisz sobie z nimi bez problemu, a także będziesz mógł bezpiecznie zebraćamunicję. Teraz musisz wrócić do lokacji, gdzie znajdowały się kokony. Po drodze jednak możesz także skorzystać z nowo otwartych drzwi w korytarzu, aby nieco podreperować zapasy amunicji.
Kiedy już wrócisz do głównej komnaty skorzystaj z odblokowanego przejścia na zachodzie. Stroma ścieżka doprowadzi cię do małej groty, z której wyjście znajduje się dokładnie nad tobą. Korzystając z bezpiecznych fragmentów skał dostań się jeszcze wyżej, a następnie po pochyłościach przejdź do miejsca, w którym biega kolejny mutant. Podnieśmałą apteczkę i amunicję do shotguna, po czym wskocz do wejścia widocznego w ścianie. Po minięciu wylatujących ze ścian strzałek trafisz na pomieszczenie z basenem. Zanurkuj i na zachodniej ścianie odszukaj dwie dźwignie, dzięki którym zyskasz dostęp do podwodnego tunelu znajdującego się obok. Wpłynięcie do środka jest równoznaczne z zaliczeniem Sekretu 2. Po zebraniu wszystkich pożytecznych przedmiotów wracaj na powierzchnię i kontynuuj podróż do pomieszczenia z wajchą, której użycie umożliwi przedostanie się do małego pokoiku z amunicją do shotguna.
Teraz udaj się do pobliskiego pomieszczenia ze schodami. Przestaw dźwignię na ścianie, poczym zanurkuj i użyj kolejnej pod wodą. Wróć na powierzchnię i po schodach wbiegnij na samą górę, aż ponownie trafisz na jaskinię z ruinami. Zaraz po lewej stronie znajduje się grota, do której drzwi otworzyłeś przed chwilą. Jeśli chcesz zwiększyć zapasyamunicji to zanurkuj i użyj dwóch podwodnych dźwigni. Docelowo jednak musisz dostać się do wajchy znajdującej się w skalnej wnęce po lewej stronie, trochę niżej od wejścia. Otworzą się kolejne złote drzwi prowadzące do jaskini z głębokim dołem pełnym kolców. Tutaj również możesz mocno podreperować zapasy amunicji, uważając jednak na mutanty. Dalsza droga znajduje się w jaskini na zachodzie. Podążaj owalnym korytarzem, przeskakując nad pasami gorącej lawy. Po lewej stronie ciemnej groty, z dwiema paczkami amunicji do shotguna, znajduje się słabo widoczne wyjście na zewnątrz. Wskocz na szczyt złotej budowli i pozbieraj leżące dookoła przedmioty, poczym wejdź na charakterystyczne podwyższenie w rogu - kamera zmieni ujęcie. To chyba wystarczająca sugestia, aby wziąć rozbieg i wykonać skok na główkę, prosto do okna znajdującego się w prawym, górnym rogu powalonej konstrukcji. Na swoje i Lary szczęście wylądujesz w basenie pełnym wody. Za jedną z czterech ukośnych ścian znajdziesz wajchę, której użycie spowoduje zakończenie poziomu.

SzczegółyEdytuj

Znaleziona BrońEdytuj

SojusznicyEdytuj

  • brak

WrogowieEdytuj

Zwiedzone LokacjeEdytuj

  • Atlantean Stronghold

SekretyEdytuj

  • 1 - 2 Zestawy naboi do Shotguna
  • 2 - Duża Apteczka,Naboje do Magnum i 2 zestawy naboi do Shotguna

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom