Fandom

Tomb Raider Wiki

Alex Weiss

434strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

CharakterystykaEdytuj

Zainteresowania: Hackowanie, specjalne bezczeszczenie stron internetowych dla Kudos i hakerski hazard online dla zabawy i zysku. Czytanie o wszystkich nowych rzeczy technologicznych. Jest również zapalonym teoretykiem konspiracji. 

Alex jest technikiem, złotą rączką i ekspertem od radiofonkii statku Endurance. Mimo imponujących zdolności technicznych i naukowych, Alex jest najbardziej otwartym członkiem załogi. Jako geniuszu prawdopodobnie może mieć ogromne sukcesy w dziedzinie technologii.  

Alex skłania się do zrobienia minimalnej ilości pracy koniecznej do wykonania. Jest trochę dowcipnisiem, lecz  ma dość dziwne poczucie humoru. Ma też urokliwą stronę i jest bardziej wrażliwy niż inni. Alex fascynuje się teoriami spiskowymi, historiami o porwaniach przez obcych i miejskimi legendami wszelkiego rodzaju.

Relacje z LarąEdytuj

W jednym ze znalezionych dzienników wyraźnie podziwia Larę, a nawet sugeruje, że się w niej podkochuje. Wspomina o próbach zwrócenia jej uwagi na siebie i wyrusza po narzędzia do wraku statku Endurance by jej zaimponować. Niestety wyprawa kończy się zranieniem i podczas próby uwolnienia go przez Larę zjawiają się przeciwnicy, więc decyduje się przekazać jej narzędzia, by można było naprawić kuter. Decyduje wysadzić wrak ze sobą i wrogami. Panna Croft z ciężkim sercem zgadza się i całuje go na pożegnanie, po czym ucieka. Dalej słychać było tylko wybuch.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki