Fandom

Tomb Raider Wiki

Alex Weiss

1313stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Alex weiss.jpg
Alex Weiss
Informacje biograficzne
Płeć

Mężczyzna

Kolor włosów

Blond

Zawód

Haker, Mechanik okrętowy

Występowanie

Tomb Raider (2013)

CharakterystykaEdytuj

Zainteresowania: Hackowanie, specjalne bezczeszczenie stron internetowych dla Kudos i hakerski hazard online dla zabawy i zysku. Czytanie o wszystkich nowych rzeczy technologicznych. Jest również zapalonym teoretykiem konspiracji. 

Alex jest technikiem, złotą rączką i ekspertem od radiofonkii statku Endurance. Mimo imponujących zdolności technicznych i naukowych, Alex jest najbardziej otwartym członkiem załogi. Jako geniuszu prawdopodobnie może mieć ogromne sukcesy w dziedzinie technologii.  

Alex skłania się do zrobienia minimalnej ilości pracy koniecznej do wykonania. Jest trochę dowcipnisiem, lecz  ma dość dziwne poczucie humoru. Ma też urokliwą stronę i jest bardziej wrażliwy niż inni. Alex fascynuje się teoriami spiskowymi, historiami o porwaniach przez obcych i miejskimi legendami wszelkiego rodzaju.

Relacje z LarąEdytuj

W jednym ze znalezionych dzienników wyraźnie podziwia Larę, a nawet sugeruje, że się w niej podkochuje. Wspomina o próbach zwrócenia jej uwagi na siebie i wyrusza po narzędzia do wraku statku Endurance by jej zaimponować. Niestety wyprawa kończy się zranieniem i podczas próby uwolnienia go przez Larę zjawiają się przeciwnicy, więc decyduje się przekazać jej narzędzia, by można było naprawić kuter. Decyduje wysadzić wrak ze sobą i wrogami. Panna Croft z ciężkim sercem zgadza się i całuje go na pożegnanie, po czym ucieka. Dalej słychać było tylko wybuch.

Więcej w Fandom

Losowa wiki